Heineken vám chce pomoct s abstinencí v novém roce
Máme za sebou období, které je spojeno s adventními kalendáři – tedy tradiční prosincovou zásobárnou sladkostí na každý den. To je pravidelně vystřídáno časem předsevzetí do nového roku o tom, že začneme více cvičit a méně pít. Čím dál populárnější je například závazek, že lidé první měsíc v roce nebudou pít alkohol. Vůbec.
A něco takového se rozhodně nemůže líbit výrobcům alkoholu. Značka piva Heineken přichází s protiopatřením, tzv. „January Dry Pack“. Respektive tato produktová inovace nejde proti novému trendu, spíš se snaží po něm svést a vytěžit ze situace co nejvíce. Jde o měsíční kalendář, z kterého si můžete každý den vytáhnout jedno pivo. Ovšem pozor, pouze nealkoholické.
Novoroční abstinenti tak možná díky Heinekenu dostojí svému závazku. Možná jim začne i chutnat nealkoholické pivo, nelze ani vyloučit, že se o to více budou těšit na to pravé. Každopádně budou mít před očima brand a budou na něj myslet. A to je pěkně chytré.
Na januarydrypack.com šlo dokonce objednat chmelenou obdobu adventního kalendáře pro suchý leden zdarma. Nikterak překvapivě nastalo „vyprodání“ zásob poměrně brzy. Dle povahy vašeho předsevzetí se tak můžete alespoň inspirovat a nakoupit si na leden na každý den nealkoholické pivo, nebo rovnou alkoholické. Ani za to se v Heinekenu určitě zlobit nebudou.