Heureka spouští novou vánoční kampaň, apeluje na výběr dárku za správnou cenu

4. 10. 2022 | redakce, TZ
Heureka vjíždí na kajaku do vánočního obýváku… a evidentně to nebylo dobré rozhodnutí.



Po dvou a půl letech přichází Heureka s novou televizní kampaní. V 5 různých kreativách kampaň ukazuje, že výběrem toho správného dárku se dají ušetřit nemalé peníze. „V rámci kampaně apelujeme na výběr dárku za správnou cenu. Zároveň se snažíme poukázat na to, aby lidé neutráceli za zbytečnosti, což je v kontextu dnešní doby obzvlášť důležité,“ přibližuje kampaň Jiří Struk, šéf brandu celé skupiny Heureka Group. Kampaň startuje 3. října a poběží až do poloviny ledna. V té době bude hlavním sdělením důraz na to, aby zákazníci ověřovali slevy během lednových výprodejů. TV spoty se budou objevovat na stanicích Nova Group, JOJ Group a v HbbTV, a bude je doprovázet silná podpora v online, od brandingů a bannerů přes dlouhé i krátké video formáty. Kromě Slovenska se kampaň souběžně objeví i v dalších zemích skupiny Heureka Group, konkrétně v Maďarsku, Rumunsku, Slovinsku a Chorvatsku.

Níže můžete vidět první z pěti spotů, další budou zveřejňovány postupně. 



Koncept kampaně vznikl v interním týmu Heureky, kde také proběhla téměř celá její produkce. Na kampani se už od počátku podílel také celý mezinárodní marketingový tým Heureky tak, aby mohla kampaň být spuštěna i v dalších zemích skupiny. 

 

Kampaň má zákazníkům poradit i pobavit je

„Kampaň zákazníkům připomíná to, že Heureka je tím správným místem, kde se dárky dají nakoupit chytře, tedy za rozumné peníze a u ověřených prodejců. Zároveň podporujeme myšlenku, aby lidé neutráceli za zbytečné dárky, které se ve výsledku minou s účinkem a budou to v podstatě vyhozené peníze,“ říká Jiří Struk a pokračuje: „Chtěli jsme kampaní lidi trochu pobavit a zároveň se vymanit ze srdceryvných vánočních příběhů a řvoucích postaviček.“

Letošní Vánoce budou opět úplně jiné než ty poslední, které stále probíhaly ve znamení koronaviru. „Podle našich průběžných meziročních analýz e-commerce se čísla obratu e-shopů blíží úrovni loňského roku. Ale ta nejtěžší, klíčová sezóna, startuje právě teď. Dárky lidé určitě nepřestanou nakupovat, udělat si pod stromečkem radost budou chtít lidé i nadále. Obecně ale budeme o dárcích a jejich nakupování více přemýšlet a hledat cesty, jak během jejich pořizování ušetřit. Heureka je pro to ideálním místem, a to od fáze výběru až po vlastní realizaci nákupu přímo přes platformu Heureky,” uzavírá Jiří Struk. 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: