Honda ve videu elegantně zobrazila temnou i světlou stránku nenápadného sporťáku Civic Type R
Honda ve spolupráci s agenturou Wieden + Kennedy London vytvořila originální interaktivní video, které zobrazuje doslova obě strany jedné mince. Video nese název „The Other Side“ a hlavními postavami jsou sportovní verze Honda Civic Type R a muž, který žije neobvyklý dvojí život.
Byly vytvořeny dvě paralelní dějové linky, které jsou velmi úzce propojené, ale zobrazují dva naprosto odlišné příběhy. „Chtěli jsme, aby lidé druhou stranu Hondy cítili tak, jak ji vidí ve videu,“ uvedla agentura W + K na svém blogu. „Proto jsme vymysleli techniku, která spojí oba příběhy pomocí jednoduché interakce,“ mezi příběhy lze jednoduše přepínat stisknutím tlačítka R na klávesnici, divák tak může plynně přecházet mezi světlou a temnou stránkou automobilu.
První příběh zobrazuje otce od rodiny, který vyzvedává svou dceru ze školy a odváží ji na party. Když ale divák stiskne tlačítko R, odhalí se druhá strana Hondy Civic Type R. V noci muž pracuje jako policista v utajení, který po městě pronásleduje skupinu zlodějů. Oba příběhy pokračují v perfektní paralele. Diváci tak přepínají mezi oběma ději a v jednu chvíli proti nim běží členové zásahové jednotky, zatímco po stisknutí tlačítka R to je horda dětí v kostýmech.
Kampaň běžela souběžně v 16 zemích. Součástí byla také tištěná forma, která vyvolala velké zaujetí čtenářů. Neortodoxní zpracování videa vyvolalo výrazný zájem medií a spoustu kladných ohlasů. Nejdůležitější však je, že „The Other Side“ zafungovala i na diváky. Zažití příběhu temné strany Hondy Civic Type R zvýšilo 2x pravděpodobnost, že diváci zváží tento automobil jako své příští vozidlo. Momentálně již video není přístupné a musíme si vystačit pouze s demem.
Video si také vysloužilo 4. místo v žebříčku těch nejvíce oceňovaných kampaní v rámci světových kreativních soutěží sestavovaném Best Marketing International. Tato společnost pořádá světové konferenční turné The Best of Global Digital Marketing, které zavítá 23. února také do Prahy. Jeho návštěvníky čeká podrobné vysvětlení anatomie úspěchu těch nejzajímavějších digitálních kampaní loňského roku. Více detailů o této události zjistíte v programu akce.