Infografika: český Facebook od počátků až dosud

8. 2. 2012 | Agency Focus
Nejoblíbenější značky, nesmyslné fanouškovské skupiny, příspěvky uživatelů dle dnů i hodin a mnoho dalšího.

Metrika sociálních sítí je čím dál žádanější disciplínou. Čísla jsou ještě zajímavější, pokud jsou podána srozumitelně a stručně. Tato infografika sleduje Facebook od chvíle, kdy se naučil česky – tedy od června 2008. Můžete tak sledovat skokové navýšení uživatelů v roce 2010, ale i třeba to, jak upadala návštěvnost na portálu Líbímseti.cz.

Mezi méně známé údaje patří například, že nejvyšší koncentrace uživatelů Facebooku na počet obyvatel je v Uherském Hradišti následovaném Olomoucí a Mladou Boleslaví, až na 50. příčce je v dané kategorii Jablonec nad Nisou. Lidé raději upozorní na cizí obsah, než aby vlastní tvořili. Mezi příspěvky uživatelů převládají z 58 % odkazy, statusy pak tvoří pouhých 17 %. Nejvíce příspěvků uživatelů se objevuje ve čtvrtek. Nemá zde však smysl vyjmenovávat všechno, prohlédněte si grafy a koláče sami.

 

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: