Instagram uvádí Boomerang, novou aplikaci pro tvorbu zábavných GIFů
Pokud chcete obohatit vaše příspěvky na Instagramu, máte o možnost více. Instagram uvádí Boomerang, aplikaci na tvorbu GIFů s trváním jedné vteřiny.
Není to poprvé, co Instagram vyvinul samostatnou aplikaci. Již dříve uvedl Layout pro vytváření koláží ze snímků a Hyperlapse umožňující tvorbu fast-motion videí, které dovolí i v omezení Instagram videa na maximálně 25 vteřin při zrychlené rychlosti vyprávět delší příběh (pro ukázky použití značkami se podívejte sem - pozn. red.).
Booomerang ovšem podobné ambice nemá. Lovecké náčiní Austrálců, podle kterého se aplikace jmenuje, se rozhodě po hodu do vteřiny nevrátí. Přitom právě poměrně šibeniční vteřinový termín je vše, co u nové aplikace máte. V tom je ale částečně i samotné kouzlo, které stojí také na tom, že GIF jde přehrávat ve smyčce dopřed a pozpátku.
Díky tomu mohou vypadat některé situace takřka surreálně, mezi ně patří i rozcvička fotbalistů Bayern Mnichov.
Jako umělecký projekt, který nedostal dost prostoru, aby se skutečně rozvinul, vypadá i snaha nalézt si víno.
Za vteřinu ani nenafouknete a neprasknete bublinu.
A zpěvák Pharell Williams za tak krátký okamžik nedokáže ze svého tanečního umu předvést nic, co by se nedalo splést s obyčejným tikem.
Přes svéráz tohoto formátu ho začínají využívat i značky. Timberland takto spěšně prolistoval svým katalogem.
Technologický magazín The Verge pak ukazuje, jak se nový Surface Book od Microsoftu stává z laptopu tabletem a naopak.
Těžko říct, jak moc budou značky tento formát využívat. Jako občasné zpestření běžných příspěvků může ovšem tento formát fungovat dokonale.
Zdroje: Adweek, Instagram Blog