Jak donutit lidi, aby zůstali doma? Pomocí ulic plných spoilerů k seriálům z Netflixu

27. 3. 2020 | Barbora Vičarová
Spoiler alert: jak by Netflix mohl donutit zákazníky, aby při současné situaci zůstali v pohodlí svých domovů? Stačí do ulic rozmístit spoilery ze známých seriálů.

Vyráželi byste bez obav do ulic, kdyby byl na každém rohu spoiler (tedy prozrazení dějového zvratu, který nechcete slyšet dopředu) z vašeho oblíbeného seriálu? Thajští studenti reklamní a designové školy Miami Ad School v Hamburku, Seine Kongruangkit a Matithorn Prachuabmoh Chaimoungkalo, přišli s vtipným nápadem, jak donutit lidi v současné koronavirové krizi zůstat doma. Při vymýšlení školního cvičení pro Netflix se rozhodli zamořit ulice spoilery z populárních seriálů nebo filmů. Pro zaryté fanoušky Netflixu se tak ulice rázem stává nebezpečnou a je lepší zůstat doma.

Myšlenka kampaně The spoiler billboard je založená na tom, že pokud některé lidi od vycházení ven a sdružování se neodradí virus, spoilery to rozhodně dokážou. Kampaň tak nejprve varuje na sociálních sítích nebo reklamních plochách u městské hromadné dopravy, že na místech, kde se lidé ve městě často setkávají, jsou nyní spoilery z nejoblíbenějších seriálů na Netflixu. Pod hashtagem #StayTheFuckHome tak nabádá lidi, aby nebrali zákaz vycházení na lehkou váhu a opravdu zůstali doma. 

Pokud se však přesto rozhodnete zákaz porušit a vyrazit na frekventovaná místa ve městě, nemine vás trest v podobě těch nejzásadnějších spoilerů ze seriálů Netflixové produkce. Na paškál si kreativní dvojice vzala momentálně populární shows jako Love Is Blind, Stranger Things nebo Narcos. Celá kampaň vznikla na hamburské pobočce Marketing Ad School jako studentské cvičení, okamžitě však obletěla internet a stala se virální, díky svému vtipu a nápadu. 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: