Jak se dostat mezi top značky? Inspirujte se na konferenci BRANDstorming
Seznam.cz, Alza.cz, Student Agency, Mall.cz, Mountfield, Avast, Air Bank, AAA Auto, AVG a Bernard jsou podle aktuální studie Ogilvy & Mather nejúspěšnější české značky, které se objevily po roce 1989. Možná tam patří i vaše značka, ale co dělat v případě, že ne? Jak ji tam dostat?
Na budování značky často nejsou potřeba vysoké rozpočty. Značku tvoří vzpomínky, příběhy a emoce, které nakonec rozhodnou, jestli se k vám zákazník opět vrátí či vás doporučí dál. Jak toho ale docílit?
Inspirovat se můžete 17. března na celodenní konferenci o značkách BRANDstorming,kterou pořádají TUESDAY Business Network a Lovebrand.
Čeká vás nabitý program zaměřený hlavně na to, jak o značky správně pečovat, zvládnout změnové projekty, co si počít v případě krize, jak řídit portfolio značek, posilovat brand a jak to všechno změřit.
Prostředí, ve kterém se potkávají značky a jejich zákazníci, prošlo od 90. let výraznou změnou. Internet lidem přinesl možnost snadněji vyhledávat informace a sociální média jim zase umožnila být tvůrcem obsahu. A co dalšího se změnilo? O tom bude panelová diskuze s podtitulem Budování značky v Česku: Jak se proměnilo za posledních 20 let. Přijďte diskutovat s Honzou Pávem z Lovebrand a Liborem Pospíšilem ze společnosti Hrivnak. Mluvit se bude hlavně o tom, jak firmy a agentury řídí a budují značku a jaké metody k tomu používají.
Vidět mezi přednášejícími můžete také Alžbětu Matějů z Liftaga, Renatu Rosendorfskou z MEC Czech, Ondřeje Rudolfa z JANDL Praha nebo kreativního ředitele Remembership Petra Rubáčka.
Navíc z přednášky Mateze Jindry z Lovebrand si budete moci odnést deset konkrétních tipů, jak může e-shop budovat svou značku. Tisíce českých internetových obchodů nemohou bojovat u zákazníků jen nejnižší cenou, tak jak tedy?
Více informací o programu a registraci najdete na webu konference BRANDstorming.