Jaké jsou zvyklosti mužů a žen v online nakupování?

20. 7. 2011 | MiL
Velmi zajímavá infografika: V jakém věku nejvíce nakupují muži a ženy online? Podle čeho se k nákupu rozhodují? A kdo vlastně utrácí více peněz?

Zjištění, která vyplývají z infografiky pod článkem jsou docela zajímavá. Například: krize středního věku mezi 45-54 věkem ovlivňuje nakupování u mužů. Ve stejném věku nakupují méně i ženy, a to především proto, že se jim podařilo dosáhnout kariérního vrcholu.

Kdo tedy v souboji v online nakupování vítězí? Více peněz při nákupu na internetu utrácejí muži než ženy.

 

Zdroj: www.dailyinfographic.com
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: