Jako živý. Elektronický pes následuje návštěvníky nákupního centra

6. 5. 2015 | Dan Škvařil
Roztomilý elektronický pes na displejích nákupního centra přesvědčuje lidi, aby se jej ujali.



Jak to vypadá, když se inovativní technologie skloubí se špetkou emocí? V kampani pro neziskovou organizaci Battersea Dogs and Cats home, která hledá domov pro osiřelá zvířata, se agentura OgilvyOne o něco podobného pokusila. Návštěvníci východo-londýnského nákupního centra Westfield Stratford se stali terčem osobité reklamy, která je měla pohladit na duši a zároveň upozornit na možnost ujmout se osamělého mazlíčka.

Nic netušící chodci zprvu obdrželi nevinný leták informující o aktivitě organizace. Jakmile se však přiblížili k elektronickému billboardu, chip schovaný v letáku aktivoval krátkou stopáž na velkém displeji. Lidé tak měli pocit, že je puňťa následuje k dalším obrazovkám, podél kterých procházeli.


Cílem kampaně bylo návštěvníky centra, kteří projevili zájem o aktivitu organizace, ještě více přiblížit možnosti adoptovat zatoulané zvíře. „Battersea přináší domov zvířatům po celé Británii a tato kampaň může lidi povzbudit, aby se rozhodli zachránit psa,“ tvrdí Carly Whyborn, vedoucí provozu v Battersea. „Používáme inovativní technologii způsobem, který ještě nikdo nepoužil. Doufáme, že díky tomu více našich opuštěných zvířat získá domov.“

Kampaň připomíná jiný nezvyklý počin z dílny Ogilvy 12th Floor nazvaný „Magie létání“. Malý chlapec na obří obrazovce o rozměrech billboardu u Picadilly Circus reagoval na letadla British Airways, která mu prolétala nad hlavou, a informoval diváky o detailech letu. Stejně jako v případě se psem je tu virtuální iluze ještě okořeněna roztomilostí zobrazovaného dítěte. Obě reklamy tak nabízí kreativní a zároveň naléhavý způsob oslovení cílové skupiny.

Zdroj: Adweek


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: