Kampaň od Chevroletu testuje pozitivitu lidí na sociálních sítích
Chevrolet nedávno představil kampaň „Fuelling Possibilities“, kterou vytvořil ve spolupráci s agenturami The Martin Agency a Commonwealth/McCann..Ta jako první na světě využívá software Watson od IBM a dokáže testovat míru pozitivity lidí. Stačí poskytnout přístup k účtu na Twitteru nebo Facebooku a systém během pár vteřin vyhodnotí, jak optimistické příspěvky jsou. Globální kampaň umožní všem účastníkům změřit si vlastní skóre pozitivity na webové stránce.
Mateřská společnost Chevroletu, General Motors, oznámila, že tzv. „positivity pumps“, které představila v hlavním videu kampaně, bude přinášet na benzinové stanice po celém světě až do konce roku. Jako první si je mohli vyzkoušet obyvatelé New Orleans, Buenos Aires a Kapského města.
Zákazníci mohou zadat své přihlašovací údaje a na základě výsledného skóre obdrží pohonné hmoty zdarma. Samozřejmě platí přímá úměra, a čím více jsou příspěvky optimistické, tím více benzinu dotyčný obdrží. Výsledek také obsahuje uživatelův nejméně i nejvíce pozitivní příspěvek a 5 nejvíce užívaných slov. Nechybí také detailní shrnutí osobnosti uživatele na sociálních sítích. Na závěr Chevrolet doporučuje každému aktivitu, která by výsledek příští kontroly sociální sítě ještě vylepšila.
Hlavním cílem kampaně je zvýšení povědomí Chevroletu z globálního hlediska. „Pomáhá nám přinést rovnováhu do zprávy, kterou se snažíme jako globální značka šířit,“ řekla Karen Toor global content marketing manager. Odkazovala přitom na tagline „Find New Roads“, který se dá přeložit jako „Nalezněte nové cesty“.
Evidentně by to měly být cesty optimistické. Pokud se budou odrážet i ve vašich příspěvcích na sociálních sítích, možná budete příště tankovat se slevou.
Zdroj: DigitalBuzz Blog