KFC uvádí: Pikantní přiznání anonymních kuřatoholiků
Nadnárodní řetězec rychlého občerstvení KFC rozjel vlnu upřímnosti v Arabských Emirátech. Za pomoci reklamní agentury Ogilvy a filmové společnosti Electric Lime Films natočil sérii šesti spotů, kde nepřímo prezentuje své největší pochoutky prostřednictvím komických Přiznání kuřatoholiků.
Nepříjemné pocity spojené se závislostí jsou kromě dobrých hereckých výkonů podpořeny také prostředím omšelé kanceláře ze 70. let, kde jsou rozhovory na kameru realizovány. Tvůrci dokonce uvádí, že byli inspirováni výslechovými místnostmi ze seriálu True Detective. Nečekejte ovšem žádný temný noir. Postavy, co si prostě nemohou v blízkosti kuřete osmaženého dle receptu plukovníka Sanderse pomoci, jsou především komediální.
„Lidé na vás zírají, ukazují prstem. Někdy zase odvrátí zrak, protože prostě nesnesou ten pohled,” svěřuje se muž bojující s přílišnou láskou ke kuřecím kůžičkám.
Kuřecí kůžičky nejsou nic v porovnání s pocitem, kdy musíte jít s vlastní kůží na trh a přiznat se rodině, že večeře přinesená v kyblíku s obrázkem Colonela Sanderse nepochází z vaší kuchyně (jak jim už dlouhou dobu tvrdíte).
Z dalšího přiznání již naskakuje přímo husí kůže, když zjistíte, že ortodoxní vegetarián přítelkyni zahýbá se smaženým kuřetem.
Někteří muži své lásky podvádí, jiní chodí do hospody a některým stojí v cestě domů za ženou Colonel. Neodolatelná chuť založená na tajné receptuře Kentucky Fried Chicken pronikla i do světa popkultury, když Eric Cartman v dílu Grilované kuře na předpis (Medicinal Fried Chicken) satiristického seriálu Městečko South Park trpí vážnými abstinenčními příznaky poté, co jsou všechny pobočky KFC nahrazeny lékárnami s marihuanou na předpis (nutno dodat, že ostatní obyvatelé města vůči této záměně neprotestují.)
Ale KFC milují i slušní lidé. Takoví, kteří při obědě touží po příborech.
Víme, jak lákavé je smažené pokušení. Ale nezapomeňte, jakmile vás jednou chytnou, už vám nikdy nebudou věřit.
Některé značky návykovost svých produktů ukrývají, některé na nich staví humorné kampaně propagující fastfoodové dobroty. A jaké je jejich tajemství? Co na tom záleží. KFC ví, že nepotřebujete vědět jejich tajné receptury na to, aby vám chutnalo.
Zdroje: marcommnews.com, adforum