Kohout od Kellog’s dorostl obřích rozměrů a kráčí městem

10. 1. 2025 | Petr Michl
Pokud jíte cereálie od Kellogg’s, jste na ranní setkání s kohoutem zvyklí. Spot „See You in The Morning“ ovšem setkání s maskotem Corneliem výrazně zvětšuje a dramatizuje.

 

Značka: Kellog’s (Kellanova)

Kreativní agentura: Leo Burnett London

Produkce: MJZ London

VFX: Framestore, Company 3 London

Země: Velká Británie

 

„Udělejte to logo větší,“ požadovali už nesčetněkrát brandoví manažaři. A jistě i ti, od Kellog’s, výrobce cereálií se 117letou historií. U jejich poslední kampaně ovšem dostal velikostní povýšení maskot. A to pořádné — kohout Cornelius v ní kráčí městem s hlavou na úrovni šestého patra. 

Jde přitom o procházku značně sebevědomou. Kupodivu přitom nenahání hrůzu, ale spíše obdiv. Jako by k ránům tak nějak patřil.

Insight pro spot „See You in The Morning“ („Uvidíme se ráno“) přitom vychází z rozsáhlého etnografického průzkumu realizovaného v rámci Velké Británie a EU agenturami Leo Burnett a Kindling. Ten ukázal, že každý potřebuje po ráno „svůj vlastní čas“, aby mohl mít skutečně úspěšný start do nového týdne. A vzhledem k tomu, že kohout Cornelius při něm na mnoho lidí kouká z krabice cereálií Kellog’s už od roku 1958, nebylo tak složitou volbou, kdo bude ve spotech reprezentantem značky.  Mark Elwood, kreativní ředitel Leo Burnett uvedl v tiskové zprávě:

See You in the Morning je naše nová platforma pro ikonickou značku. Chtěli jsme oslavit odkaz značky Kellogg tím, že vrátíme maskotovi Corneliovi jeho původní šviháctví a zároveň mu dodáme novou energii, která ho spojí s novou generací. Rána jsou pro každého jiná, ale začít den miskou původní klasiky je vždy skvělá volba."

Scény ze spotu nevznikly s pomocí AI na pár promtů. Kohout je prací expertů na vizuální efekty ze studií Framestore a Company 3 London, kteří se podíleli na filmech o Harrym Potterovi nebo o medvídkovi Paddingtonovi.

Kampaň odstartovala 23. prosince v britském televizním vysílání, ale letos se od února začne propisovat na další vybrané evropské trhy s cílem zasáhnout 150 milionů lidí — pochopitelně nejen TV reklamou, ale také v rámci digitálních kampaní, OOH a nákupních aktivací přímo v obchodě.

V Kellog’s přitom nebudou spoléhat jen na hero spot, postupně přijdou další reklamy, v nichž se kohout stane součástí konkrétních ranních rutin, třeba těch u párů užívajících si svou „společnou chvíli“ nebo hektického snídání dětí spěchajících do školy.

Kampaň je doplněná změnou vizuální identity více produktů cereálií Kellog’s, které nyní bude moci pod svá křídla vzít kohout Cornelius jako masterbrand, a pomáhat tak výrazněji jejich prodejům. 


Zdroje: Muse By Clios,
LBB

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: