Komediální pořad Adam Ruins Everything v nové kampani šokuje i v každodenním životě
Televizní kanál truTV oslovil diváky pomocí kontextuálních reklam na venkovních reklamních plochách a zaznamenal velký úspěch. Cílem celé propagace bylo upozornění na aktuální druhou řadu amerického pořadu Adam Ruins Everything (Adam všechno zkazí, pozn. redakce). Zmíněný pořad, v jehož čele stojí Adame Conover, zábavnou formou vyvrací nejrůznější mýty a nastavuje zrcadlo mylným kulturním představám.
Za outdoorovou kampaní s názvem Contextual Ruins stojí agentura WorkInProgress. Jednotlivé reklamy se vždy nacházely blízko konkrétního místa a chtějí jeho kouzlo metaforicky zničit tím, že o něm uvádí nepříliš známé, pravdivé informace. V rámci reklamy byly využity nejen billboardy, ale také polepy autobusů a plakáty.
Puja Vohraová, výkonná víceprezidentka pro marketing a digitál truTV, k celé kampani uvedla: „Chtěli jsme vytvořit individuální marketing s různými úrovněmi. Zaměřili jsme se na několik zákazníkům blízkých témat a místa, se kterými by mohla být spojena. Chtěli jsme vyvolat o daných tématech diskusi."
90 % lidí má herpes
Jedna z reklam byla umístěna na autobus a zaměřovala se na citlivé téma, jakým je herpes. „Toto téma je zcela univerzální, tvrzení pravdivé a jeho umístění navíc působí překvapivě a upozorňuje na realitu - stejně jako samotný pořad,” doplnila Vohraová.
Moč se může rozstříknout až 1,5 metru
Další ze zajímavých informací našla své místo na pánských toaletách.
Níže se podívejte na výběr dalších zajímavých informací s pečlivě vybraným umístěním.
Mount Rushmore stojí na ukradené indiánské půdě
Děti během letních prázdnin hloupnou
„Fanoušci truTV jsou často mileniálové, kteří si rádi vybírají perličky z našich programů. Ty pak sdílí se svými přáteli osobně nebo na sociálních sítích. Lampaní přinášíme tyto perličky a pořad Adam Ruins Everything do reálného života diváků,” doplnila Vohraová.
V jednom z nejpopulárnějších videí Adam uvádí na pravou míru celkem 13 obecně rozšířených informací, má aktuálně téměř 14 milionů zhlédnutí.
Zdroje: Adweek, Bhatnaturally