Kreativní propagace filmu LEGO® příběh: LEGO panáčci přehrávají "lidské reklamy"

11. 2. 2014 | Petr Michl

LEGO je love brand milovaný dětmi i dospělými. A nyní je v kinech i vlastní film LEGO® příběh. V rámci jeho propagace se povedl britské pobočce mediální skupiny PHD velký kousek. V rámci víkendového vysílání pořadu Dancing on Ice na BBC se jí podařilo vpravit do komerční přestávky unikátní ukázku propagace.



V tradičním reklamním bloku se na obrazovkách neobjevily očekávané spoty, ale remaky v Británii populárních reklam z posledních let přetočené téměř záběr po záběru s pomocí LEGO panáčků. Až po odvysílání čtyřech reklam složených z dánské stavebnice, jež propagovaly úplně něco jiného, přišel trailer na film LEGO® příběh. PHD se tak povedlo prosadit skutečně odvážnou myšlenku, která má mediální dopad, který by nemohl samotný trailer nikdy vyvolat. Ve videu níže si můžete prohlédnout všechny čtyři zmíněné reklamy.


Za pozornost nicméně stojí i jejich předlohy. A rovnou si přiznejme, že výukové video pro poskytnutí první pomoci s hercem známým rolemi tvrdých gangsterů, Vinnie Jonesem, má v originále přeci jenom větší kouzlo.

To ostatně platí i pro spot propagující online kalkulátor auto pojištění, Confused.com, který si tak trochu střílí z tuzérů – tedy mládežníků zajímajících se o tuning aut zejména z hlediska počtu ozdob a výkonu reproduktorů audio systému, nikoliv motoru.

Zbylé dva spoty propagují poskytovatele internetu BT a hotelový řetězec Premmier In.

 



Zdroj: AdWeek

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: