Kuchařské tutoriály od mývalů dobývají svět
Pojišťovna Geico opět uchvacuje internet! Spolu s agenturou The Martin Agency vytvořili TV spot, ve kterém jsou tentokrát hlavními hrdiny mývalové. Mnohem více pozornosti ale získala další YouTube videa s vařícími mývaly.
Vše začalo novým TV spotem, kde se tři mývalové přehrabují v odpadcích. Jeden z nich najde neidentifikovatelný zbytek jídla v plechovce. Stěžuje si, jak je to odporné. A začne navádět druhého mývala, aby to taky vyzkoušel. Ten ale odmítá s tím, že když je to odporné, jíst to nechce. „Když něco chutná odporně, chceš někoho jinýho, aby to zkusil. „To se tak prostě dělá!“ vysvětluje zkušený mýval. Jak jde přeskočit z konverzace u popelnic k propagaci pojištění? Na jejich rozhovor navazuje voiceover se zprávou o úplně jiné danosti: kdo chce ušetřit 15 % a víc na pojištění vozu, přejde ke Geico. Tak se to prostě dělá!
Agentura pak k TV spotu vytvořila další obsah pro sociální sítě. Prozatím se na YouTube objevily série video receptů s názvem Raccookin' (do češtiny bychom to přeložili jako „Vaření s mývaly“ - pozn. red.). Nechme název v angličtině, protože bychom přišli o vtip. Raccookin' je složenina „raccoon“ a „cooking“, takže „mývalovaření“?. Série tak navazují na TV spot nejen obsahem, ale i názvem.
Ve videích účinkují jen mývalí packy, které neohrabaně připravují pokrmy z odpadků. Šup tam kus dýně, vaječných skořápek, černého smradlavého prášku, dát to na hodinu zapéct, ozdobit kouskem zmrzliny a dýňový koláč je hotov!
Skvělý monotónní hlas komentátora a lá mývalího kuchaře na atmosféře té „pravé“ kuchyňské show ještě přidává.
Na jednotlivé recepty se podívejte níže. Pro vlastní bezpečnost ale doporučujeme se jimi moc neřídit:
Video recept na Kuře Alfredo:
Nebo na Paprikový odpadkový chléb:
Na závěr dezert – dýňový koláč:
Na těchto videích je kromě originálního nápadu a skvělého zpracování skvělá skrytá parodie na kuchařské tutoriály, které jsou dnes tak v kurzu. Možná vám to přijde všechno až příliš vzdálené od prodeje pojištění. Geico nicméně používá bláznivé kampaně již několik let a vyplácí se jí to. Podívejte se například na její na mnoha kreativních soutěžích oceněný nepřeskočitelný pre-roll.