Lexus představil Srirachu – chilli omáčku na čtyřech kolech
Lexus si pro letošní listopadovou auto show v L. A. vymyslel a opravdu zrealizoval brilantní model. Svůj vozový park obohatil o pěkně pálivý sedan Lexus IS. A inspiraci hledal rovnou u nejpálivější chilli omáčky na světě – Srirachi.
Automobilová značka se na veletrhu chtěla pochlubit něčím opravdu originálním. A to se jí povedlo. Model Sriracha má nejen stejné jméno jako originální chilli omáčka, ale také vzhled. Na designu vozu spolupracovala značka s výrobcem pravé Sriracha omáčky, CEO firmy Huy Fong Foods Davidem Tranen, který spolu s víceprezidentem Lexusu Brianem Smithem vystupuje i v reklamě na tento vůz.Vypůjčil si totiž i specifické logo s kohoutem, které je na lahvi omáčky, a umístilo ho na vnější nárazník auta. Typická červeno–zelená barva exteriéru i interiéru vzhled chilli papričky umocňuje. Zelený lem kolem čelní masky dodává autu na eleganci i exkluzivitě. Samotný lak je s červenou perletí, která má připomínat kusy chilli v omáčce Srirachi. Zelené ručně prošívané kožené sedačky s všitou cedulkou a logem kohouta jsou pak mistrovským dílem.
Chilli omáčce se vůz ale nepodobá pouze vzhledem, má také pěkně pálivé funkce! Volant s červenými perleťovými elementy to umí roztočit. Pokud je vám zima, teplotu v autě si můžete nastavit ze studené na stupeň Sriracha a vytápění sedadel je samozřejmostí. A když si chcete užít peprnou jízdu, prostě jen zmáčkněte turbo knoflík „emergency chilli button“ a do trysek sedanu se vstříkne hořící infuze, která jej vystřelí vpřed! Skoro jako z Rychle a zběsile, jen trochu pálivější!
Kromě ovládání ve tvaru chilli papričky, humorných nápisů, třeba toho na červeném volantu „Caution: Hot handling“, a červených speciálních tlačítek s ještě speciálnějšími funkcemi, vás čeká milé překvapení také v zavazadlovém prostoru. Kdybyste dostali chuť na Srirachu, v kufru jich je v zásobě celých 43 lahví.
Pro fanoušky pálivé omáčky máme nakonec nemilou zprávu. Získat tento vůz bude obtížnější než vypít celou láhev Srirachi. Vyroben byl totiž pouze jeden kus.