Lidé více sledují internetové televize. Polepšilo si i online nakupování.

8. 2. 2010 | RaTP
Dlouhodobý výzkum agentury Mediaresearch poukázal na nové trendy uživatelských aktivit na internetu. Z výzkumu například vyplynulo, že v roce 2009 si polepšilo sledování internetového televizního vysílání - oproti roku 2008 se počet uživatelů téměř zdvojnásobil, vyššímu zájmu se těší i online nakupování.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Dlouhodobý výzkum agentury Mediaresearch poukázal na nové trendy uživatelských aktivit na internetu. Z výzkumu například vyplynulo, že v roce 2009 si polepšilo sledování internetového televizního vysílání - oproti roku 2008 se počet uživatelů téměř zdvojnásobil, vyššímu zájmu se těší i online nakupování.
Výše zmíněné trendy se začaly projevovat již v předchozích letech. Novinkou je ovšem masivní zapojení téměř třetiny internetové populace do některé ze sociálních sítí. Internetoví uživatelé jsou na tom lépe také co do pořáítačové gramotnosti. Nárůst vykázal i počet uživatelů, kteří se k internetu připojují pomocí bezdrátových sítí, o dva procentní body pak stoupl počet těch, kteří PC připojují do LAN sítí.
Slabě klesá procento uživatelů, kteří přistupují na internet z práce (z 34 procent v květnu 2008 na 30 procent v říjnu 2009). To pravděpodobně souvisí se stále dostupnějším připojení z pohodlí domova.
Opět dochází k poklesu v týdenní konzumaci internetu (průměrně o 46 minut na 563 minut týdně). Pokles potvrzují rovněž měřená data projektu NetMonitor (elektronické měření návštěvnosti a sociodemografie na internetu) a data z Kontinuálního výzkumu Asociace televizních organizací.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: