Martinus.cz přichází s novou Knižní odyseou
Internetové knihkupectví Martinus.cz opět láká do knižního světa. Na podporu „Března – měsíce čtenářů“ spouští již podruhé svou Knižní odyseu. Tentokrát přichází se složitějším konceptem a cílem překonat loňských 80 000 soutěžících.
Soutěžící se s více než třemi miliony pokusů snažili uhádnout zašifrované knihy ve videích. Během března, doby konání soutěže, navíc vygenerovali e-shopu přes 700 000 návštěv a na webových stránkách strávili v průměru 8 minut.
Letošní Knižní odysea vychází z loňského pojetí, v němž soutěžící hádali zašifrované knihy ve videích s pantomimou, slovním popisem a kreslením. Zpětná vazba od hráčů však letošní ročník koncepčně posunula směrem k náročnějším úlohám.
„Při kampaních a soutěžích se většinou značky snaží připravovat aktivity pro lidi tak, aby nebyly příliš komplikované a bylo jednoduché se do nich zapojit. Nám ale na cílovku čtenářů knih funguje opačný přístup, jelikož zjišťujeme, že je baví přemýšlet a řešit i těžší úkoly, kterým je třeba věnovat čas,“ vysvětluje Zuzana Kadecká. Na přání zákazníků se tak v Knižní odysee 2 objeví komplikovanější logické úlohy s využitím Google Street View, gifů, emojis apod. Dojde třeba ale i na klasické křížovky.
Vedle toho, že se hráči pravidelně každý den vrací na web a řeší zde úlohy, zároveň budují i svoji vlastní komunitu na Facebooku. „Ve facebookové skupině je v současné chvíli více než 10 000 lidí, kteří si navzájem radí a diskutují o knihách a literatuře, což je v podstatě splnění jednoho z cílů projektu,“ dodává Zuzana Kadecká z Martinus.cz.
Zapojit do soutěže se lze v průběhu celého března. Hlavní výherce bude vylosován ze všech soutěžících bez ohledu na to, kolik splnil úloh a jeho letošní maximální možná výhra může činit 186 knih.