MASHUP v HUBu dal prostor novým a neotřelým projektům

23. 9. 2011 | Barbora Votavová
Včera večer se v prostorech HUBu v Praze konal již šestý MASHUP. Představilo se patnáct kreativních projektů. Mezi nimi nechyběl ani Marketing Journal.

Ve čtvrtek 22. září proběhl v coworkingovém centru HUB v pořadí již šestý MASHUP. Během večera se představilo patnáct zajímavých projektů. Každý prezentující měl 10x20 vteřin na to, aby představil účastníkům akce své návrhy, vize a nápady.


V prvním bloku se představily projekty Greenhousing, Focus agency, Podivnosti české minulosti, Za lepší život v Praze, Singletones a proactify. V první polovině programu měl svou „rychloprezentaci“ také Marketing Journal. Protože víme, že se v HUBu sdružuje komunita velmi inspirativních a kreativních lidí, vyzvali jsme je ke spolupráci. Hledáme nové autory a přispěvatele z oboru marketingu, PR a médií, kteří by se podělili o své zkušenosti a nabyté informace.


Po krátké přestávce přišly na řadu také projekty Wujigrid, Nadace Vodafone, CVRK, janica, titulkování, Inspek.to, e-academy a nakonec Hudební banka.


Pokud jste se nemohli MASHUPu zúčastnit, nezoufejte. Tým Marketing Journalu vybral tři nejzajímavější projekty, které vám postupně představí.
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: