Medieval Branding: takto vypadají loga slavných značek ve středověké úpravě
Různých variant log světových značek jsme už viděli mnoho, málokdy ale braly inspiraci v tak daleké minulosti jako tyto. Grafik Ija Denisov s uměleckým jménem Ilya Stallone vytvořil sérii „Medieval Branding“, ve které loga upravuje ve „středověkém stylu“.
Krokodýl od Lacoste tak dostává do úst světce, který bere svůj osud s motlitbou a stoickým klidem.
Liška v logu prohlížeče Firefox dostává poněkud ďábelské vzezření.
Nejvíce se nám ovšem líbí více minimalistické zasazení do dobového kontextu. To se týká třeba 4 propletených kol u loga automobilky Audi, které se stávají koly od kočáru.
Okno z loga Windows poté získává větší zdobnost a vitrážová skla.
Na další díla zahrnující například loga značek Puma, YouTube, Burger King, Starbucks nebo Playboy a Instagram se podívejte níže.