Microsoft chce vyšachovat Wii a Move, Kinect podpoří půlmiliardou dolarů

25. 10. 2010 | IKE
Již v průběhu příštího měsíce začne Microsoft s propagací svého nového zařízení pro ovládání videoher - Kinect. A nebude se jednat o podporu ledajakou. Podle dostupných informací Microsoft přichystal jednu z největších kampaní v oblasti herního průmyslu, která ve finále spolyká neuvěřitelnou půl miliardu dolarů. Obdobně velkou kampaň měl Microsoft v tomto segmentu pouze v rámci uvedení nové konzole Xbox v roce 2000.

Ovladač Kinect na oficiální prezentaci, zdroj:Microsoft

Již v průběhu příštího měsíce začne Microsoft s propagací svého nového zařízení pro ovládání videoher - Kinect. A nebude se jednat o podporu ledajakou. Podle dostupných informací Microsoft přichystal jednu z největších kampaní v oblasti herního průmyslu, která ve finále spolyká neuvěřitelnou půl miliardu dolarů. Obdobně velkou kampaň měl Microsoft v tomto segmentu pouze v rámci uvedení nové konzole Xbox v roce 2000.

Na kampani, kterou připravoval v posledních dvaceti měsících, se podílel například Steven Spielberg. Partnerství v jejím rámci navázaly přední americké značky - Pepsi Cola, Kellogg's nebo Burger King. Kampaň by měla vybudit zákazníky v předvánočním čase a zajistit prodej tří milionů ovladačů do konce tohoto roku. Zaměří se nejen na zákazníky, kteří si kupují svoji první konzoli, ale také na ty, kteří doma již Xbox 360 mají.

V rámci komunikačního mixu bude Kinect propagován prostřednictvím televizní reklamy, internetových spotů, jeho branding se objeví na partnerských výrobcích (zmiňovaná Pepsi Cola). Zajištěn byl i product placement v rámci seriálu How I met Your Mother. Microsoft tentokrát neponechává nic náhodě a po trapné facebookové kampani pro své mobilní telefony KIN chystá masivní ofenzívu i zde.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: