Minnesota v krabici: Když nechtějí lidé do Minnesoty, musí Minnesota za nimi

2. 9. 2016 | Kateřina Tauchenová
Udělat si dovolenou v Minnesotě? Pro většinu lidí (tedy hlavně Američanů) to zní jako úplný nesmysl. Vždyť je tam zima a sníh. A tak vůbec – kdo by tam chtěl jet?

Minnesota není v očích většiny Američanů zrovna ideální dovolenkovou destinací. Prý je tam zima a sníh i v létě, a proto raději pojedou na Bahamy. Minnesota, nebo přesněji řečeno agentura pro podporu cestovního ruchu Explore Minnesota Tourism, se ale rozhodla svůj obraz v očích veřejnosti změnit a přesvědčit lidi, že je pro dovolenou vlastně ideálním místem.

Když nechtějí lidé do Minnesoty, musí Minnesota za nimi, řekli si pravděpodobně tvůrci kampaně, kteří pomocí dvou upravených přepravních kontejnerů umožnili lidem v jiných státech alespoň na chvíli „ochutnat“ pravou Minnesotu a své zážitky pak sdílet na sociálních sítích.

První z kontejnerů čtvercového půdorysu s 2,5 metrů širokou stranou tak návštěvníky přenesl do divočiny oblasti Boundary Waters, kde se lidé mohli ponořit do představy pádlování v dřevěné kánoi po klidné vodě ponořené do ranní mlhy. Celkovou atmosféru ještě dokresloval soundtrack zvuků zvířat typických pro tuto oblast.

Druhý kontejner pak představoval ikonický hudební klub First Avenue v Mineapolis. Kromě fialového nasvícení prostoru, které připomínalo fakt, že právě v tomto klubu zpěvák Prince poprvé zazpíval svůj hit Purple Rain, byla v kontejneru umístěna jen jedna věc – bicí souprava. Každý návštěvník se tak na chvilku mohl vžít do kůže hudební hvězdy.

 


„Je těžké přesvědčit lidi, aby jeli na dovolenou někam, kde to nikdy neviděli,“ řekl serveru Adweek John Neerland, kreativní ředitel agentury Colle+McVoy, z jejíž dílny kampaň pochází. „Televizní kampaň je hrozně drahá a my jsme chtěli dát lidem šanci na opravdivý zážitek, o který se navíc pak mohou podělit s přáteli na sociálních sítích,“ dodal.

Kontejnery byly dosud součástí různých eventů v Chicagu, Denveru a Kansas City, během kterých dokázaly vygenerovat na 1,25 milionu impresí na sociálních sítích. Další akce je během léta ještě čekají.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: