Načerpejte inspiraci pro ovládání nových médií!
Sháníte inspiraci, jak zacházet s novými médii v marketingu, ale nevíte, kam pro ni? Zveme Vás na New Media Inspiration 2012!
Letos poprvé se koná konference o sociálních sítích New Media Inspiration, která je určena jak akademickým pracovníkům a studentům, tak i zástupcům komerčního sektoru. Hlavním tématem konference budou vlastní sociální sítě, měření v sociálních sítích a s ní související problémy. Nebude chybět ani panel absolventů & blok inspirací a workshopy.
Program konference je rozsáhlý, proto bude probíhat ve třech sálech (Velký sál, Malý sál a Třetí sál) a bude rozdělen do několika tématických bloků
• Blok sociálních médií
• Blok user cases měření v sociálních médiích
• Panel absolventů & blok inspirací
Po úvodu Patricka Zandla (Lupa.cz) se ve Velkém sále rozběhne Blok sociálních médií a Blok user cases měření v sociálních sítích, v nichž se představí řada odborníků na tato média. Za zmínku zcela určitě stojí Tomáš Pruša (Masarykova Univerzita v Brně) s příspěvkem Sociální média ve zdravotnictví, Jakub Macek (Masarykova Univerzita v Brně & VŠB - TU Ostrava) s přednáškou Kvalitativní výzkum online sociálních médií nebo Václav Novák s příspěvkem Paralelní monitoring sociálních médií pro více zemí.
V Malém sále, jehož program bude věnován bloku Sociální média a workshopům, se budou řečníci věnovat více konkrétním projektům na sociálních sítích a obecně marketingu v tomto komunikačním prostředí. Důraz bude kladen na analytické metody využívané pro monitoring sociálních sítí. Řečníci budou přednášet o důvěře v online sociálních sítích, typologii uživatelů, problematice sestavování rankingu, vizualizaci dat a jejich interpretaci, strojové analýze příspěvků v sociálních sítích a dalších.
Ve Třetím sále se bude diskutovat v Panelu absolventů & bloku inspirací a Kinectovém bloku například o smyslu studia @stunome, social network analysis, &areino crew a témat týkajících se kinectu.
Kompletní program a odborné životopisy všech přednášejících a jsou k dispozici na stránce konference, kde je i registrační formulář, jehož vyplněním se zájemci mohou na konferenci přihlásit. Konferenčními jazyky budou čeština, slovenština a angličtina.
Marketing Journal bude při tom. Doufáme, že Vy také!