Nápaditá 3D inzerce v novinách prodává kuchyně
Reklama v tištěných periodikách upadá a obzvláště to platí pro nudnou řádkovou inzerci v novinách - pár desítek znaků protkaných výrazy jako „prodám", „nabízím" či „koupím". Tato nejzákladnější forma inzerátů se už z většiny titulů přestěhovala na internet, zcela to ovšem neplatí v Kolumbii. V jednom z místních plátků byla využita k fascinujícímu marketingovému kousku.
Inzeráty byly vystavěny do 3D modelu, který ukazuje kuchyňskou linku. Ta je nenápadná, ale na několikátý pohled už takřka nepřehlédnutelná. Vše je navíc doplěnno textem se zněním: „Kuchyň, kterou si představujete najdete v HiperCentro Corona." Ano, reklama jako celek neudeří do očí nutně napoprvé, ale když si ji všimnete, nebude ji moc z hlavy vypudit.
Zdroj: Felipe Salazar Behance