Netflix baví outdoorovou kampaní plnou GIFů ze seriálů

27. 11. 2014 | Irena Šovčíková
Klasické, nepohyblivé citylighty uz zjevně vyšly z módy. Na druhou stranu, vtipné GIFy nás nikdy bavit nepřestanou. Jejich kombinaci vyzkoušel ve své kampani Netflix.

Klasické, nepohyblivé citylighty uz zjevně vyšly z módy. Na druhou stranu, vtipné GIFy nás nikdy bavit nepřestanou. Netflix toho využil ve své francouzské kampani a vytvořil první outdoorovou kampaň postavenou zcela na gifech z jeho seriálů i filmů a aktuálních událostech.

Spousta lidí už outdoorové reklamě přestala zcela věnovat pozornost. Projdou okolo, ale absolutně netuší, jakou reklamu právě viděli. Ale když se takový citylight začne hýbat, to už je něco jiného. Ve spolupráci s Ogilvy Paris proto vznikla úplně první GIFová kampaň, která měla za cíl propagovat příchod známé on-line streamingové služby Netflix do Francie.

Ze svého obsahu, jenž tvoří primárně seriály a filmy, tak společnost vybrala 100 zajímavých a vtipných GIFů, které se následně objevovaly na samotných citylightech. To by samo o sobě bylo zajímavé. Nicméně tvůrci kampaně moc dobře ví, že klíčem k úspěchu je hlavně aktuálnost. Právě proto se GIFy v reklamách snažilly reagovat na současné dění.

Pokud celý den pršelo, viděli kolemjdoucí záběry z deště s výzvou, aby si zalezli do pelíšku a deštivý den přečkali se seriály. Během kazdoročních slev zase mohli zahlédnout citylight plný krvelačných zombies ze seriálu Walking Dead. Netflix dokázal reagovat na každodenní události ze života svých potenciálních zákazníků během méně než dvou hodin.V jedné kampani se tak povedlo službě Netflix pobavit, ale hlavně propagovat svůj servis, obsah a zároven vystoupit z řady nudných a obyčejných citylightů.

Letos se s inovativními outdoorovými reklamami navíc doslova roztrhl pytel. Například na jedné z autobusových zastávek v Sydney řádilo tornádo a v metru naopak lítaly vlasy. Dnešní technologie  umožnují stále více inovací i v marketingové komunikaci, a tak jsme zvědaví, co na nás vybafne na autobusové zastávce příště.

Zdroj: DigitalBuzzBlog


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: