Nutella Unica přichází se 7 miliony sklenic s unikátním designem
„Po čtyřech letech individualizace za pomoci slov jsme chtěli Nutellu individualizovat designem.“ To jsou úvodní slova kampaně Nutella Unica, na které s výrobcem této lahodné pochoutky z oříšků a čokolády, společností Ferrero, spolupracovala agentura Ogilvy & Mather Italia.
Podle nové kampaně může být Nutella stejně osobitá a jedinečná jako každý její zákazník. V tomto duchu bylo pro italský trh vyrobeno v rámci limitované edice 7 milionů sklenic Nutelly s jedinečným designem. Na jejich výrobu byly použity desítky vzorů, tisíce barevných kombinací a jeden algoritmus, který se postaral o to, že žádná lahev není stejná.
Každá sklenice je tak „uměleckým dílem“. O jedinečnosti té své se můžete přesvědčit i prostřednictvím ID kódu, který naleznete na každém jednotlivém balení - jen pro případ, že byste měli v plánu nasbírat všech 7 milionů lahví.
Limitovaná edice byla expedována do italských supermarketů během února letošního roku a byla doprovázená také online a televizní kampaní.
Nutella už v dřívějších letech bavila své spotřebitele nápaditými designy své oříškové dobroty. V roce 2014 měl snad každý doma Nutellu s vlastním jménem nebo s jiným nápisem či věnováním. V roce 2010 jsme se zase mohli přesvědčit o tom, že samotné logo značky je tak osobité, že už vlastně nic dalšího nepotřebuje.
V roce 2017 se tedy zahalila do jedinečného designového balení a v Itálii, kde kampaň proběhla, sklidila velký úspěch. Všechny kusy byly vyprodány během jediného měsíce a vzniklo také na desetitisíce uživatelských videí.
Během následujících měsíců hodlá Nutella svůj projekt realizovat i v dalších zemích Evropy, Středního východu a Afriky, počínaje Francií.
Zdroje: adeevee.com, dezeen.com, creativity-online.com