Obchodní dům Kotva získal oficiální čínské jméno

14. 1. 2016 | Petr Michl
Obchodní dům Kotva cílí na čínské turisty a jako první moderní pražská budova získala své oficiální jméno v čínštině.

Obchodní dům Kotva cílí na čínské turisty a jako první moderní pražská budova získala své oficiální jméno v čínštině. S jeho výběrem pomohl Konfucius Institutu při Univerzitě Palackého v Olomouci a spolu se sloganem bude používáno ve všech kampaních orientovaných na čínského zákazníka.

Jméno 高特瓦 záměrně připomíná českou výslovnost Kotvy. Vyslovuje se „kou-k-ua“ a znamená „výjimečná a s vysokou kvalitou“. Slogan by se pak dal přeložit jako „Nakupujte a budete příjemně překvapeni“.



„Zvolili jsme stejnou cestu jako například v Londýně, kde významné stavby a památky získaly své oficiální čínské názvy,“ uvádí Jaroslav Petrů, generální ředitel obchodního domu. „Předpokládáme, že i tento krok významně přispěje ke zviditelnění Kotvy jakožto zajímavé architektonické památky a tradičně českého obchodního domu mezi čínskými turisty.“

Dle odhadů Asociace českých cestovních kanceláří a agentur pro rok 2015 mělo do ČR přicestovat až 270 tisíc čínských návštěvníků. V průměru stráví v ČR pouhé dvě noci, protože obvykle návštěvu Prahy kombinují s přejezdem do dalších evropských metropolí. Přesto jsou ale pro místní obchodníky velmi bonitní klientelou. Průměrný Číňan utratí v České republice za nákupy okolo jedenadvaceti tisíc korun. Není tak divu, že se jim obchodníci snaží zavděčit. Ruští turisté, kteří donedávna drželi prvenství v tom, kolik na návštěvě v ČR utratí, totiž kvůli sankcím a devalvované měně nepřijíždí tak často jako ještě před několika lety.  

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: