Obsluhujte AdWords z mobilu s novou aplikací pro Android
Obsluhovat reklamy v AdWords můžete nově i mnohem víc za pochodu. V Google Play byla zveřejněna mobilní aplikace pro správu kampaní v Obsahové síti Googlu.
Aplikace byla oficiálně uvedena minulý měsíc v Kanadě a nyní nastal čas jejího rozšíření pro zbytek světa. Nemá za cíl být pouhým nástrojem pro monitoring situace, nabízí i řadu funkcí správy, včetně úpravy bidů a rozpočtů kampaní.
Dashboard nabízí přehled impesí, kliků a CTR, stejně jako ceny a konverzí. Vše může být také filtrováno na úrovni reklamní skupiny s možností segmentace dle dne v týdnu či zařízení.
Zatím je dostupná pouze Android verze, plánuje se i ta pro iOS, ale nebyly zveřejněny detaily jejího zveřejnění.
Správci reklam na Facebooku se mohou těšit už téměř dva týdny z nové verze mobilní aplikace Facebook Ads Manager. Ta je pro změnu v tuto chvíli dostupná jen pro uživatele s iOS.
Zdroje: Google Play, Facebook for Business, iTunes