Odpádluj na chvíli od rodičů, vyzývá Český svaz kanoistů v náborové kampani
Český svaz kanoistů představuje náborovou kampaň, která má v dětech vzbudit zájem o rychlostní kanoistiku. Kampaň s mottem Odpádluj od rodičů ukazuje krásy jízdy po vodě a zároveň vyzdvihuje všestrannost sportu v přírodě, kde si mohou děti zkusit od všeho něco – obratnost, opičí dráhu, plavání i míčové hry. Objevuje se postupně od 23. srpna v televizi, rádiu, online a v tisku.
Kampaň z dílny VMLY&R startuje během konání mistrovství světa v rychlostní kanoistice v německém Duisburgu a bude vrcholit v září, kdy jsou náborové aktivity nejintenzivnější. „Podobně jako většina společnosti, i my vnímáme, že se děti čím dál tím méně hýbou, a tak jsme i na základě požadavků našich klubů začali přemýšlet, jak získat další zájemce o kanoistický sport. V průběhu debat s kluby, jakým způsobem oslovit současnou mládež, nám začalo být jasné, že pokud chceme v dnešní době zaujmout, bude to chtít spolupráci s profesionály,“ uvádí Stanislav Ježek, předseda Českého svazu kanoistů.
Načasování se povedlo mimo jiné i proto, že o víkendu se stal mistrem světa v jízdě v single kánoi na 1000 metrů Čech Martin Fuksa. Jde o jeho třetí světovým titul v kariéře, předchozí dva vybojoval na neolympijské pětistovce. Martin Fuksa je inspirací nejen pro další sportovce v jeho domovském oddílu rychlostní kanoistiky TJ Lokomotiva Nymburk, kde jsou trenéry i jeho otec a dědeček. Tento oddíl, stejně jako všechny další v České republice, můžete najít na s kampaní spuštěné microsite Pojdpadlovat.cz, která obsahuje mapu klubů a informace o náborech v jednotlivých krajích.
Náborová kampaň Českého svazu kanoistů představuje rychlostní kanoistiku jako všestranný sport, který dětem nabízí nejen sportovní vyžití, ale také je učí samostatnosti, odpovědnosti, týmové spolupráci a zlepšuje jejich celkovou fyzickou kondici. Zároveň jim nabízí možnost strávit čas s přáteli na vodě a v přírodě daleko od všedních starostí – a také od rodičů. Právě na tomto „skrytém“ benefitu stojí hlavní myšlenka kampaně.
„Chtěli jsme dětem ukázat, že kanoistika má, na rozdíl od fotbalu, tenisu nebo hokeje, tu výhodu, že při ní necháte rodiče na břehu. Pro děti by totiž měl být sport především zábava, což se ale těžko může dít, když mají neustále za zády tátu nebo mámu, kteří jim radí, koučují je nebo je přehnaně opečovávají,“ říká Miloš Kočí, kreativní ředitel VMLY&R.
Hlavním hrdinou spotu je mladý kanoista, který odplouvá na trénink od ustarané maminky, která se ujišťuje, že mu nic nechybí. Její hlas však s rostoucí vzdáleností slábne. Koncept kampaně připravený agenturou zaujal hned.
Kampaň má oslovit především děti ve věku od deseti let, které si hledají tu pravou volnočasovou aktivitu, ale i jejich rodiče, kteří o tom spolurozhodují. V rámci kampaně vznikla také sada klíčových vizuálů, kterou si budou doplňovat o lokální informace jednotlivé kluby, dále rádiový spot a 15sekundový sponzorský spot do televize.
Tip redakce
„ChatGPT je mrtvý. Toto je 20 AI nástrojů vzniklých tento týden, bez kterých se vaše podnikání nemůže obejít.“
Podobná prohlášení vídáte zejména na LinkedInu zas a znovu. Jenom pravděpodobně nemáte další 3 životy, abyste měli čas něco z toho skutečně ověřit.
Jsme na tom podobně, a i to je jeden z důvodů, proč jsme se v Marketing Journalu spolu s jeho vydavatelem, PR a digitální agenturou Focus, rozhodli uspořádat setkání AI Connect.
Co na něm uvidíte?
5 uznávaných profesionálů z různých oborů, kteří vám v krátkých přednáškách poví, jak jim reálně AI pomáhá v jejich práci a podnikání.
Žádná omáčka ani teoretické debaty o tom, kdy nás AI zahubí.
Žádná etická dilemata.
Prostě jen příklady z praxe.
Buďte u toho!
AI Connect
Kdy: 21. září 2023
Kde: Impact Hub Praha D10
Podívejte se na medailonky řečníků a plné anotace prezentací.
Kupte si vstupenku za zvýhodněnou early bird cenu ZDE.