Osobní doporučení v pinterestovém obalu
Rada od známého, rodinného příslušníka či nejlepšího přítele má často velmi silný vliv na naše nákupní rozhodování. Ať už se jedná o nákup elektroniky, zájezdu či večeře v restauraci. I společnosti si začínají uvědomovat, že osobní doporučení je pro zákazníky základní bernou mincí. A právě na to reaguje start-up Snooxs. Shromažďuje všechna doporučení od přátel, známých či odborníků v oboru (nebo úplně cizích lidí, kterým se rozhodnete důvěřovat) na jednom místě přehledně v různých sekcích v líbivém layoutu okoukaném z Pinterestu.
Snooxs přitom jen nepomáhá lidem při výběru a nákupu, ale zároveň podporuje i prodej zboží a služeb firem. Doporučené restaurace, hotely, cestovní kanceláře, knihy a jiné položky je možné i rovnou zamluvit, objednat či koupit. Mělo by stačit jedno kliknutí. Nefunguje to tak zatím u všech doporučení, ale Snoox se snaží uživatele přimět k přidávání linků, které mohou vést na další informace o produktu, k zabookování hotelu či letenky, rezervaci v restauraci či například videu. Dohromady dělí Snoox jednotlivé odkazy do devíti různých kategorií.
Vypadá to užitečně a zábavně. Registrace je snadná, sociální login přes účet na Facebooku je superrychlý. Snoox vám automaticky přidělí i jméno a vytvářet jednotlivá doporučení je stejně snadné, jako zadávat položky do vyhledávače. K jednotlivým položkám Snoox nabízí i obrázky, co našel na webu. Můžete si z nich vybrat nebo vložit vlastní.
Když chcete brouzdat v hromádce doporučení, nejde to jen tak pasivně, nejprve musíte také vy něco doporučit. Na Pinterestu se to hemží obrázky pěkných věcí a roztomilých ježčích klubíček, ale říkáte tak většinou vlastně jen - tohle se mi líbí. Na Snooxu doporučujete věci, se kterými máte zkušenost, a díky vašim informacím si někdo může užít třeba skvělou dovolenou. Pokud vezme tuto myšlenku za svou dostatečné množství lidí, má Snoox zaděláno na to stát se významným hráčem na poli e-commerce.
Zdroj: www.techcrunch.com