P2P carsharing HoppyGo zahájil novou kampaň, cílí na zážitky
HoppyGo, největší český peer to peer carsharing, uvádí svou novou reklamní kampaň. Sází v ní především na zážitky a emoce spojené s cestováním, které je díky sdílení vozů dostupné každému.
Přichází s ní nedlouho poté, co byla 25. července ÚOHS posvěcena fůze s další obdobnou službou SmileCar, a došlo tak ke sloučení nových entit. Služba HoppyGo má spojovat výhody obou původních služeb a funguje pod záštitou ŠKODA AUTO DigiLab a Leo Express.
Hlavním cílem kampaně je zvýšení obecného povědomí o carsharingu, jeho možnostech a výhodách v běžných životních situacích. Sdílení aut představuje jako službu, která ulehčuje život a jednoduše propojuje majitele aut s lidmi, kteří si vůz potřebují půjčit.
„Naším cílem je ukázat hlavní výhody carsharingu v každodenním životě a v situacích, které zná každý z nás. Sdílení aut vidíme jako rovnocennou alternativu k vlastnění auta a jako takovou službu ho chceme i prezentovat,“ doplňuje Jan Charouz, CEO HoppyGo.
Kampaně, za kterými stojí Bistro Agency, tvoří tři klíčové vizuály, které doprovodí image video spoty a taktická kreativa
Kampaň poběží od července do prosince tohoto roku jako online display reklama, na sociálních sítích, v běžných videoformátech a také na OOH formátech, především pak na nádražích a prostředcích městské hromadné dopravy.