Pedigree v sérii humorných videí radí, jak se připravit na rodičovství
Založení rodiny a příchod miminka je pro mnohé páry velká výzva a současně nepředstavitelná změna v jejich životě. Čeká je řada překážek a situací, které je ani ve snu nenapadly a nikdo je na ně nepřipravil. A právě tyto a další důvody vedou mladé páry k tomu, že rodičovství odkládají. Značka krmiv Pedigree chce rodičům ulehčit a radí jim, jak se na výchovu připravit. Ideálně tak, že si pořídí pejska.
Novozélandská kreativní agentura Colenso BBDO ve spolupráci s Pedigree připravila kampaň, která se snaží mladé lidi nadchnout k adopci pejska. Za tímto účelem vznikla mimo jiné série videí, ve kterých se lidé setkávají v různých situacích. Diskutují o útrapách rodičovství a sdílí své tipy a nápady, jak je řešit. A právě jejich odlišné odpovědi vyvolávají úsměv diváků. Jednotlivé videospoty reprezentují každodenní situace, které znají jak rodiče malých dětí, tak majitelé psů. Poznali byste se v některé z nich?
Nakrmit dítě může být skutečně oříšek. Není divu, že je jídlo všude okolo, na stole, na obličeji. Snad každý rodič si přeje, aby dítě zůstalo čisté. Tak se s nadějí ptají: „Máš nějaký tip?” Načež kamarádka odpoví: „Já používám hadici.”
Když máte děti, tak můžete zapomenout na večírky a zábavu až do rána. Tedy alespoň většinou. „Už musíme jít, máme domluvené hlídání jen do 10 hodin.” A odpověď? „Aha, my nevyužíváme hlídání. Prostě ji necháme doma, má už čtyři a půl roku”.
Rodičovství znamená také dozor a péči o dítě, aby se mu něco nestalo. Třeba když si hraje na hřišti. Jak asi zareagujete, když rodič vedle vás s úsměvem řekne „Ten můj má strašně rád cizí lidi, odejde s kýmkoliv, kdo mu dá nějakou dobrotu”.
Kromě videí vznikly i fotografie, které na první pohled připomínají láskyplné fotografie, které si rodiče pořizují se svými dětmi.
Fabio Alings, globální brand director značky Pedigree, ke kampani uvedl:
„Pedigree existuje, aby vytvářela lepší svět pro psy. Chceme zajistit, aby již psi nebyli bez domova. A proto se snažíme inspirovat budoucí rodiče, aby si nejprve adoptovali pejska. Jako takový první krok na cestě za rodičovstvím.”
Jednotlivé části kampaně mají přesvědčit lidi, že je dobrý nápad adoptovat pejska. Za tímto účelem vznikla i prezentace, která zmiňuje nejrůznější aspekty ke zvážení předtím, než se jedinec či rodina ujme nějakého mazlíčka. Jedním z nich jsou například finanční náklady na péči o pejska. A v porovnání finanční náklady o péči o dítě.
Kombinace jednotlivých kanálů, humorných i edukativních prvků diváky jednoznačně baví. Snad povedou i k tomu, že opuštění psi na Novém Zélandu najdou své milující domovy.
Zdroj: Adweek
Tip redakce
Značka Pedigree dlouhodobě připravuje aktivity, kterými se snaží zlepšit život psů i lidí. V Británii například spustila program Dog Dates, který páruje osamělé seniory s přátelskými psy na půjčení. V Rusku byl zase představen program pUp syndrome zaměřený na lidi s Downovým syndromem. Těm byla zajištěna 3měsíční práce v psím útulku během nichž si psy zamilovali, ale zároveň se o ně naučili i starat.