Pijte s mírou! vzkazuje Heineken na webu a na etiketách
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Novou informační kampaň, zaměřenou na zodpovědnou konzumaci alkoholu, spouští pivovarnická skupina Heineken Česká republika. „Rčení „pijte s mírou“ je u nás proslulé, rozhodli jsme se ho proto využít i v naší lokální kampani," oznámila Kateřina Beute, PR manažerka společnosti. "Tu jsme odstartovali 31. května spuštěním informačních webových stránek www.pijtesmirou.cz a odkazy na ni najdou spotřebitelé postupně také na všech obalech našich výrobků."
Na webových stránkách se představí kreslený hrdina Míra, který se v krátkých komiksových příbězích podělí o své zkušenosti s pitím alkoholu. „Nenásilnou a vtipnou formou chceme prostřednictvím postavičky Míry spotřebitelům vštípit základní zásady, při jakých příležitostech a v jaké míře pít alkohol a také kdy se alkoholu rozhodně vyvarovat,“ vysvětluje Kateřina Beute.
Logo kampaně Pijte s Mírou! se objeví postupně na všech pivních obalech určených pro tuzemský trh. S novým logem jako první vstupují do prodeje novinky v krušovickém portfoliu - Krušovice Staročeský Malvaz a Krušovice Desítka, změna dalších obalů je nyní v plném běhu a nejpozději v průběhu letošního léta by měly logo kampaně nést všechny výrobky skupiny Heineken.
Do budoucnosti se počítá s dalším rozšířením kampaně.
Projekt byl vytvořen Studiem Cabinet (www.studiocabinet.com) a technická realizace zajištěna společností Q2 Interactive (www.q2.cz).