Pokud najdete ve švédské divočině tento Volkswagen, je váš
Volkswagen se spojil s národním lyžařským týmem Švédska a novou marketigovou kampaň pojal hezky po seversku. Společně s reklamní agenturou Nord DDB totiž připravil „The No Show Room”, tajné místo kdesi v zasněžené švédské krajině, kam se vám lyže rozhodně budou hodit. A kdo ho první objeví, vyhrává Volkswagen Passat, který je v tajném showroomu prezentován.
Od 2. do 21. ledna Volkswagen postupně zveřejňuje různé nápovědy k tomu, kde by se designový showroom mohl nacházet a vypustil také sérii televizních spotů, kde vystupují členové švédského národního lyžařského týmu, například Charlotte Kalla nebo Frida Karlsson, a na lyžích projíždí přímo kolem showroomu. Spustil také webovou stránku, kam zájemci mohou zadávat číselné nápovědy a dozví se GPS lokaci místa, kde by se showroom mohl nacházet.
Marketingová ředitelka Volkswagenu Jeanette Asteborg se nechala v tiskové zprávě slyšet:
„Lyžařský tým měl velkou výhodu, že se mohl do showroomu podívat při natáčení reklamy, protože terén na cestě není nejjednodušší. Šťastný vítěz však nebude mít problém s jízdou zpět, protože naše auta jsou přizpůsobena pro švédskou zimu.”
Celá kampaň má propagovat model Passat Alltrack 4MOTION, který má náhon na 4 kola, vyšší světlou výšku vozu pro jízdu ve sněhu, nouzové brzdy pro překážky na silnici, schopnost částečně samovolného řízení a reaktivní světlomety IQ.LIGHT.
V době vydání tohoto článku prodejce Volkswagenu stále v (no) show roomu čekal s prospekty. Máte tak stále šanci.
Kam dál?
Volkswagen má dlouhou historii skvělého marketingu a reklamy. Mnoho z ní je spojené s modelem Volkswagen Beetle. Prohlédněte si s námi ty nejvíc ikonické reklamy spojené s legendárním Broukem. Není náhoda, že jsou dodnes součástí učebnic marketingu.