Popradská káva představuje cyklomlynček

14. 6. 2017 | Petr Michl
Hipsteři opět útočí. Tentokrát přicházejí v reklamě na Popradskou kávu s vynálezem, který bude znamenat revoluci v jejím mletí. Investovali byste do cyklomlynčekového startupu?

Díky poslední kampani na Popradskou kávu se stala zaprášená obstarožní značka zase něčím cool. Kampaň aktuální si už nedělá legraci z manažerů ani hipsterů kavárenského typu, ale razí mezi jejich startupovou odrůdu.

Dvojice mladých startupistů představuje nám již známému baristovi vynález, který pošle všechny ty neekologické elektrické kávovary do smetí. Je jím cyklomlynček. Na pitch se raději podívejte sami.



O to větší je jejich překvapení, když se dozví, že něco podobného na lidský pohon již existuje: obyčejný kafemlýnek. Kampaň, jež je opět v režii slovenské agentury Zaraguza, propaguje ve skutečnosti nové zrnkové kávy Classico Espresso, Crema Espresso a Extra Špeciál. Je na ni navázaná soutěž o sto mlýnků probíhajíí na microsite www.cyklomlyncek.sk a navíc ji doplňuje i edukační spoty v sérii Kávologie pravého kávičkára, která vysvětlují například, jak poznat arabiku od robusty a jak správně kávu zalít vodou či degustovat.

Kam dál? 



Poznejte detaily tvorby jedněch z nejvtipnější reklam posledních let. Zjistěte, jak se tvořila předchozí kampaň Popradské kávy, v článku BRANDstorming: Jak hipsteři změnili vnímání Popradské kávy.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: