Poslední příležitost zaregistrovat se na konferenci Direct mail!
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Dne 14. května 2010 proběhne další ročník úspěšné konference Direct mail, kterou pořádá časopis Direkt a společnost B2B Media v prostorách pražského Autoklubu. Máte tedy poslední šanci na registraci na tuto akci.
A je o co stát! Cílem setkání je hledání efektivních cest pro direct mail jako funkční médium generující vysokou responsi. Konference přináší ucelený pohled na problematiku direct mailu, jak ze strany poskytovatelů služeb v DM, tak ze strany reklamních agentur a jejich klientů.
Dozvíte se, jak vytvořit funkční direct mailovou kampaň a jak ji správně zadat agentuře, jakou péči je třeba věnovat výběru adres pro direct mail, jak nákladná je produkce DM kampaně a jak se postarat o její efektivitu. Kromě jiného bude v programu představen také výběr těch nejlepších direct mailových kampaní ze světa i od nás a nebude chybět ani prezence nových trendů, technologií a možností pro atypické zpracování zásilek.
Řečníky budou například Karel Duchek z Wundermanu, Zbyněk Rehart a David Frost z České mailingové společnosti, Marek Řídký z Underline, Miloš Červinka z Infasu a Vladislav Bureš z Proximity.