Potvrzeno internetem: muži Valentýna neprožívají

9. 2. 2016 | redakce
Kdo hledá dárky na Valentýna? Český internet jednoduše potvrzuje, že 6 028 dotazů položených zamilovanými ženami je mnohem víc než 720 dotazů od nepříliš nadšených mužů.

Ruku na srdce, kdo z vás si nikdy na internetu nevyhledal inspiraci na dárek pro svého miláčka, radu na zlomené srdce nebo tipy pro oživení přechozeného vztahu? Letošní svátek zamilovaných tentokrát připadl na neděli, a proto máme spoustu času jej se svou drahou polovičkou oslavit. A že se Češi na Valentýna připravují stále zodpovědněji, ukazují statistiky Seznam.cz Vyhledávání z období od února 2015 do ledna 2016. Do přílohy vám přikládám i valentýnskou grafiku.

Nejvyhledávanějším slovem spojeným s Valentýnem bylo právě slovo „valentýn“. Češi jej na Seznam.cz ťukali od léta čím dál častěji. Zatímco v srpnu 2015 ve 155 případech, letos v lednu už více než čtyřitisícekrát. Otázkou zůstává, jestli je zajímal svátek jako takový nebo postava svatého Valentýna. Druhý nejhledanější výraz českého internetu spojený se svátkem je již výmluvnější. Hledání spojení „dárky k valentýnu“ se v lednu dostalo na číslo 727.

 

Valentýn pro děti i v ložnici na povlečení

To, že lidé na internetu občas hledají vskutku bizarní dotazy a slovní spojení, je známá věc. Ve spojení se svátkem všech zamilovaných se v průběhu roku vyskytlo v Seznam.cz Vyhledávání rovnou několik takových skvostů. Člověk předpokládá, že valentýnské dárky si mezi sebou dávají dospělí lidé. Objevilo se ale i 15 takových, kteří pod výrazem „valentyn dárek pro deti“ zjišťovalo, jak obdarovat i ty nejmenší. A že si Češi asi pletou svátek s dětským dnem, potvrzuje i hledání výrazů „omalovánky valentyn“ a „valentyn tvoreni s dětmi“. Z vyhledávání jsme se také dověděli, že si lidé romanticky ladí plochu svých počítačů, ložnice, i předkrm hlavního chodu. Hledali totiž výrazy jako „pozadí na plochu valentýn“, „povlečení na valentýna“ a „předkrm na valentýna“.

 

Potvrzeno internetem: muži svátek neprožívají

Buď jsou ženy oproti mužům při hledání na internetu přesnější a zadávají své myšlenky přesně tak, jak je napadají, nebo se potvrzuje to, co si všichni myslí: muži prostě Valentýn neprožívají jako ženy. Různé varianty spojení „dárek k valentýnu pro muže“ byly totiž do Seznam.cz Vyhledávání vepsány více než osmkrát častěji než obdobné fráze pro ženy. Český internet jednoduše potvrzuje, že 6 028 dotazů položených zamilovanými ženami je mnohem víc než 720 dotazů od nepříliš nadšených mužů, kteří jsou zřejmě k oslavám svátku zamilovaných často nuceni.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: