Prodej potravin s Klasou stále roste

14. 12. 2010 | SLA
Značka Klasa si v tuzemsku dovedla za sedm let existence vydobýt slušné renomé. O její existenci ví téměř třičtvrtě nakupujících Čechů. A znát je to také na prodejích. Podle nejnovějších informací SZIF vzrostl prodej potravin nesoucích tuto značku za poslední dva roky asi o pětinu.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Značka Klasa si v tuzemsku dovedla za sedm let existence vydobýt slušné renomé. O její existenci ví téměř třičtvrtě nakupujících Čechů. A znát je to také na prodejích. Podle nejnovějších informací SZIF vzrostl prodej potravin nesoucích tuto značku za poslední dva roky asi o pětinu.

Logem je v současnosti označováno přes 1300 různých výrobků 220 výrobců. Podle nejnovějšího průzkumu agentury STEM/MARK se 71 procent zákazníků podle značky Klasa orientuje při výběru, 67 procent oslovených pak takto označené výrobky kupuje. Asi 66 % zákazníků pak uvedlo, že při výběru potravin upřednostňují výrobky nesoucí logo Klasy.

Značku Klasa propůjčuje Ministerstvo zemědělství ČR a základní podmínkou pro její udělení je český původ většiny složek. Ten, kdo o Klasu zažádá, musí navíc prokázat, že produkt minimálně v jednom znaku vykazuje výjimečné kvalitativní charakteristiky, které jej odlišují od běžných na trhu dostupných potravin.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: