První ročník konference IEA Business představí příčiny úspěchu projektů vítězů Internet Effectiveness Awards
Ocenění IEA jsou už přes 2 týdny v rukách vítězů. Nyní je čas inspirovat se jejich projekty. Přesně to nabízí nová konference IEA Business Inspiration. Vyslechněte si detailní případové studie vítězů jednotlivých kategorií v soutěži Internet Effectiveness Awards. Přednášející ukážou, jak lze tvořit efektivní (nejenom efektní) řešení, která přinášejí zákazníkům skutečné výsledky.
V rámci konference se od agentury PeckaDesign dozvíte na případové studii Megapixelu, jak zvednout e-shopu tržby o 72 % . Agentura ROI Hunter zase popíše, jak využít Facebook pro prodej hypoték. Ano, jde i to.
Tomáš Jindříšek z Dark Side ukáže, že budoucnost online propagace služeb a produktů je ve storytellingu a content marketingu. Právě díky těmto silným ingrediencím vyhrál na letošní IEA ocenění Grand Prix projekt ERA pomáhám regionům, CSR akce, v jejímž rámci hlasuje o projektech, které mají být podpořeny veřejnost. V ročníku 2014 bylo podpořeno 60 projektů, které dostaly bezmála 3,8 milionu korun.
Zdroj: www.erapomaharegionum.cz
Od Dark Side se dále dozvíte, že jdou online prodávat i auta.Prvenství v kategorii auto-moto totiž získal za „první e-shop s auty", LeasePlanGo. Agentuře Wunderman se povedl možná ještě větší kousek. Začala přes online propagaci pro Ford získávat kupce nového modelu, který v tu dobu ještě ani nebyl v České republice k dispozici.
Zástupce agentury EtNetera bude hovořit o tom, jak využít personalizace webu pro skutečný přínos pro zákazníka. Radovan Jelen z FG Forrest popíše projekt RunCzech od ukázky marketingového konceptu až po výsledky při provozu webu a mobilní aplikace.
Kdy: 14. 5. 2015 od 13.00 hodin
Kde: v konferenčním sále hotelu Palace, Panská 12, Praha 1
Prohlédněte si kompletní program a registrujte se na konference.iea.cz