Radegast bojuje v nové kampani proti suchu a není to jen reklamní trik
Se začátkem června spustil Radegast kampaň „Nezůstaň na suchu“. Apel na řešení závažného environmentálního problému přitom není jen líbivým gestem. Pivovar z Nošovic patří mezi světové premianty v úspoře vody při vaření piva.
Nejprve ale k hlavnímu spotu. V něm odhodlaný chlap tlačí do kopce obří sud, který poslouží jako zásobárna pro dešťovou vodu na horské chatě. Spousta lidí už odešla do údolí. On se nikam nechystá, protože je tam doma.
Za kreativou reklamy (stejně jako za jejími dalším dvěma verzemi) stojí agentura Boomerang, produkce byla v rukách Boogie Films, v režisérském křesle pak seděl Juraj Janiš. Ve všech případech jde o letitou spoluprací s Radegastem osvědčená jména. I proto je jasně patrná pro značku kontinuální linka tvrdého chlapa překonávajícího překážky, jen je v ní v tomto případě vysoce aktuální téma.
Proč se pro něj v Radegastu rozhodli? „Sucho je velmi hořkou překážkou, které se je potřeba postavit a začít s ní bojovat. My se navíc v této oblasti pohybujeme dlouho. Grantový program Radegast lidem funguje již 17 let. Podporujeme v něm nejenom aktivity, které podporují udržitelnost turismu v rámci Beskyd, ale také projekty, které pečují o ochranu přírody," vysvětlil pro Marketing Journal Senior Brand Manažer značky Marek Grabovský. Radegast ročně podpoří projekty pečující o beskydskou krajinu částkou 1,4 milionu korun. Díky těmto prostředkům mohl například ČSOP Salamandr v roce 2017 zmapovat beskydské mokřady a vysázet do krajiny mokřadní rostliny. Celkově bylo za dobu fungování programu darováno již 30 milionů korun.
Dle Grabovského je navíc nošovický pivovar ve světové špičce v úsporách vody. Za posledních 10 let snížil spotřebu vody o téměř 40 %. Na 1 půllitr Ryze Hořké 12 teď spotřebujeme jenom 1,26 l vody. Stojí za tím úprava sanitačních procesů, jen výměnou kompresoru ušetřili v Radegastu 250 000 hektolitrů ročně. Pravidla 3R (Reduce, Reuse, Recycle) se ale projevují i na úrovni běžného fungování zaměstnanců Radegast, ne nutně jen v samotné výrobě.
Další dva spoty si můžete prohlédnout níže.
Reklamy budou k vidění v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Cílem první části kampaně je vyprávění příběhu o suchu a překonávání překážek, druhá část již bude obsahovat konkrétní aktivity, kterými chce Radegast upozornit na problematiku sucha a péče o vodu.
Sponzorovaný článek