Rádio posiluje online brand browsing o 50 procent
29. 1. 2010
| PES
Rozhlasová reklama překvapivě zvyšuje online brand browsing o celých 50% a stává se tak čtyřikrát účinnější než například tiskové inzeráty nebo statické OOH reklamní plochy. Tedy alepoň podle nového průzkumu, jehož výsledky zveřejnil americký Radio Advertising Bureau.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Rozhlasová reklama překvapivě zvyšuje online brand browsing o celých 50% a stává se tak čtyřikrát účinnější než například tiskové inzeráty nebo statické OOH reklamní plochy. Tedy alepoň podle nového průzkumu, jehož výsledky zveřejnil americký Radio Advertising Bureau.
Výzkum byl proveden za pomoci dvaceti tří reklamních spotů z oblasti cestování, telekomunikačních služeb nebo pojištění, zařazených do živého vysílání rádií. Po jejich odvysílání byl sledován zájem uživatelů o zmiňované značky.
Nejlepšího konverzního poměru mezi rádiem a online logicky dosáhla jasná sdělení, která ze zaměřila především na komunikaci značky jako takové a pobídla posluchače k návštěvě webové prezentace.
Štítky dokumentu: Budování značky Marketingový výzkum