RegioJet svezl v rámci Žlutého jara 200 tisíc lidí

6. 8. 2010 | TAM
Minulý víkend skončily prezentační jízdy společnosti RegioJet. Od druhé poloviny dubna byly do provozu v rámci kampaně Žluté jaro na železnici nasazeny vlaky společnosti v Ústeckém, Olomouckém, Jihomoravském a Plzeňském kraji. Na kratší dobu se s nimi mohli setkat i cestující v Praze, Středočeském, Jihočeském a Zlínském kraji a kraji Vysočina.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Minulý víkend skončily prezentační jízdy společnosti RegioJet. Od druhé poloviny dubna byly do provozu v rámci kampaně Žluté jaro na železnici nasazeny vlaky společnosti v Ústeckém, Olomouckém, Jihomoravském a Plzeňském kraji. Na kratší dobu se s nimi mohli setkat i cestující v Praze, Středočeském, Jihočeském a Zlínském kraji a kraji Vysočina. Služeb nového dopravce RegioJet, který je dceřinou společností Student Agency, za tu dobu využilo celých 200 000 cestujících.

Radim Jančura, majitel Student Agency i RegioJetu, se již delší dobu snaží dostat svoje vlaky na české koleje. V loňském roce podal několika krajským úřadům nabídky na provozování železniční dopravy v regionech, podobně i Ministerstvu dopravy předal nabídky na dálkovou dopravu. Sám k tomu dodává: „Mnoho lidí říkalo, že nejsme schopni železniční dopravu zajistit, že nemáme žádná vlastní vozidla a spoustu dalších důvodů, proč bychom nemohli jezdit. Tato prezentace měla lidem ukázat, že to umíme. Že můžeme lidem přinést něco nového a moderního. A stejně tak jsme se to snažili dokázat objednatelům dopravy. Končící prezentace všechny tyhle cíle splnila.“

Jančurova společnost ukončením kampně svůj boj o železnici nevzdává. V příštím roce by se vlaky RegioJetu měly ukázat už i v pravidelném provozu dálkové lince Praha – Ostrava.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: