Reklama týdne: #ValentinesFairytale — A Sixt love story
Klient: Sixt
Země: USA
Agentura: thjnk Munich
Svátek svatého Valentýna je výzvou pro značky, aby se ve svých reklamách snažily zahrát i na ty romantičtější struny. Výjimkou není ani globální síť autopůjčoven Sixt. Ta představuje příběh starší ženy, která se vydává na cestu za hledáním lásky, kterou už dávno odvanul čas.
Zažloutlé fotografie z krabice od bot poslouží jako vodítka. Návštěva míst, které připomínají, pak pomáhá paměti v rekonstrukci něčeho, co bylo jedno tak krásné. Tříminutový spot od Thjnk Munich natočený Laurentem Chanezem má filmové kvality, je roadtripem plným poutavých obrazů a otázek.
Tázavé „Tome?" vyslovené na mořském útesu při západu slunce vzbuzuje naději v pohádkovou náhodu a propojení duší, které hledají ve stejný čas to, co kdysi ztratily. Následuje ovšem neočekávaný konec. Pokud se o překvapení nechcete připravit, raději čtěte dál až po zhlédnutí videa.
Nezdvořácké popletení jmen následuje sdělení značky:
„Okay, we can’t do emotional. But we can do affordable.”
Laura, nikoliv Hannah, tak své touhy po romantice, neukojí. Na druhou stranu si ale udělala hezký výlet za slušnou cenu. Ač jste si to možná při sledování chvíli mysleli, toto nebyla reklama na BMW. Produktovou nabídkou za touto cinematickou nádherou je totiž akce v Sixt nabízející půjčení luxusních vozů na svátek svatého Valentýna se slevou 25 %. Víme, není to moc romantické, to ale ostatně od půjčovny aut zase tolik neočekáváte.