Reklama týdne: IKEA oslavuje v dojemné reklamě všechny single mámy

12. 12. 2017 | Kristýna Vozková
Nová vánoční reklama IKEA nesází na světýlka a Santu. Ukazuje roční dávku lásky, štěstí a obětavosti single maminky očima jejího milujícího syna.

Agentura: Rething

Klient: Ikea

Země: Kanada

IKEA nám už během roku několikrát ukázala, že má svůj styl a nebojí se vybočit z řady. Výjimkou není ani její vánoční reklama, která nesází na klasické melodie, Santu, soby, sněhové vločky a ani hromadu světýlek. Místo toho nám servíruje dojemný dárek pro single maminku od jejího malého syna a ukazuje, že časem lásky a porozumění nejsou jen Vánoce.  Je jím totiž celý rok, který máte možnost trávit se svými nejbližšími.

Chceme, aby si naši zákazníci uvědomili, že krásné momenty se nepojí jen s vánočním časem,“ uvedla ředitelka marketingu společnosti IKEA pro Kanadu, Lauren MacDonaldová.

Agentura Rething Toronto vsadila na sympatickou mladou maminku Sarah Murphy-Dyson a poskytla divákovi vhled do těžkého života matky samoživitelky, která často sama padá vyčerpáním a únavou, aby svému dítěti zajistila bezpečný, útulný domov a spokojený život.

Spot s názvem „Bottled“ vypráví příběh jí a jejího malého syna. Ten zachycuje všechny krásné okamžiky prožité s maminkou do uzaviratelných lahví IKEA. K Vánocům jí tak daruje veškerou lásku, radost i štěstí, které za celý rok nashromáždil.

V reklamě se promítají skutečné emoce a zkušenosti matky (dítěti herečky Sarah Murphy-Dyson je nyní 6 let stejně jako hlavnímu aktérovi reklamy) a spolu s melancholickou skladbou Crazy Love od Van Morrisona vás přiměje ihned po jejím skončení vyskočit z gauče a obejmout všechny členy domácnosti, které budete mít po ruce. Bez ohledu na to, ve kterém ročním období ji uvidíte.
 

Kam dál?

Otec čekající před dveřmi pokoje.

 „Bottled“ není první ikeáckou reklamou ze života. Podívejte se na dojemnou reklamu popisující komplikovaný vztah mezi otcem a dcerou v článku IKEA podporuje otce čekající před zavřenými dveřmi.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: