Reklama týdne: Kočky by kupovaly v Nettu

17. 6. 2016 | Petr Michl
Nikoliv Whiskas, ale německý obchodní řetězec Netto je oblíbenou značkou koček. Dokazuje to jeho nová psychedelická reklama, která posunuje hranice normálnosti.

 

Klient: Netto

Země: Německo

Produkce: Jung von Matt

Když selže kreativita, dejte kam kočičky nebo děti," zní osvědčené heslo. Německý řetězec Netto se držel chlupatější varianty roztomilosti. A ač je jeho spot vlastně jen umňoukanou hříčkou a skutečně silný nápad možná scházel, nejde rozhodně to samé říct o exekuci. Nahlédnutí do zmenšeného supermarketu, v němž přebírají lidské role kočky, je svým způsobem impozantní. Tlačí nákupní košíky, rozhodují se o zboží a čekání u kasy udělá jednu z koček poněkud namručenou. I tuto německou „grumpy cat", ale nakonec nákupní zážitek poněkud obměkčí.

Dost bizarní je už vizuální stránka reklamy, synthy znějící, jak když tahají kočku za ocas, ale posouvají celé dílo až na halucinogenní úroveň. Odpovídá tomu i komentář režiséra spotu Briana Lee Hughese, který v chundelatém kočičím kostýmu uvedl:„Nejsme ten samý živočišný druh, ale cítím, že jsme bratři a sestry podílející se na projektu, který prospěje celému lidstvu." Další postřehy můžete vidět ve videu zachycujícím průběh natáčení (po kliknutí na příslušný symbol na dolní liště videa se zobrazí anglické titulky).

Tip redakce:

Agentura Jung von Matt se nebojí v retailu překračovat hranice normálnosti dlouhodobě. Stojí i za hitem Supergeil z roku 2014 natočeným pro řetězec Edeka, mimochodem mateřskou společnost Netto.




Ještě více ale máme v oblibě asi nejlepší vánoční reklamu minulého roku. Podívejte se na ni v článku Německý supermarket Edeka dává temný tip, jak dostat rodinu na Vánoce k jednomu stolu.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: