S novým nástrojem YouTube Director si natočíte reklamu svépomocí a stihnete to do 20 minut
Počet zhlédnutých videí na všech platformách neustále roste. Mark Zuckerberg je přesvědčen, že v roce 2019 bude drtivá většina obsahu na zdech Facebooku právě tohoto formátu a už dnes jsou videa nejrychleji rostoucí kategorií online reklamy. Vytvořit ale působivou online reklamu za málo peněz je pořádnou výzvou. Google nyní spustil nástroj „YouTube Director“, který umožní malým a středních podnikům s omezeným rozpočtem vytvářet profesionální reklamu jen pomocí telefonu.
Aplikace je momentálně dostupná zdarma všem uživatelům v Kanadě a USA. Každý si může svou vlastní reklamu vytvořit velmi rychle, jednoduše a stačí k tomu běžný smartphone. Nejsou potřeba žádné skvělé režisérské schopnosti, celá aplikace provádí uživatele natáčecím procesem krok za krokem.
V ukázkovém videu YouTube oslovil 5 obchodníků, kteří byli schopni reklamu s YouTube Directorem vytvořit do 20 minut. Aplikace velmi podrobně popisuje každý malý detail, který správné brandové video musí mít. Radí, jaký obsah je správný pro co nejvyšší engagement uživatelů, nebo i nabídne jednoduché techniky pro vytvoření kvalitního voiceoveru či grafiky. Výsledek vypadá velmi profesionálně.
Zatímco video dnes natáčí už i malé dítě, kvalitního a působivého obsahu by se člověk téměř nedohledal. V některých městech USA dokonce YouTube nyní nabízí obchodníkům za nevelký poplatek profesionální filmaře, aby jim s natočením a úpravou videa pomohli. Takovou asistenci v našich končinách čekat nemůžeme, je ale velmi pravděpodobné, že se aplikace velmi brzy rozšíří i do dalších zemí. YouTube tímto pomocníkem poskytne menším obchodníkům novou možnost, která určitě stojí za vyzkoušení a může přívést řadu nových zákazníků.
Zdroje: SocialMediaToday, YouTube Blog