S novým nástrojem YouTube Director si natočíte reklamu svépomocí a stihnete to do 20 minut

17. 6. 2016 | Jakub Hort
Nemáte dostatečný rozpočet na profesionální reklamní video od agentury? Tak si zkuste vytvořit vlastní s novým nástrojem od YouTube.

Počet zhlédnutých videí na všech platformách neustále roste. Mark Zuckerberg je přesvědčen, že v roce 2019 bude drtivá většina obsahu na zdech Facebooku právě tohoto formátu a už dnes jsou videa nejrychleji rostoucí kategorií online reklamy. Vytvořit ale působivou online reklamu za málo peněz je pořádnou výzvou. Google nyní spustil nástroj YouTube Director, který umožní malým a středních podnikům s omezeným rozpočtem vytvářet profesionální reklamu jen pomocí telefonu.

Aplikace je momentálně dostupná zdarma všem uživatelům v Kanadě a USA. Každý si může svou vlastní reklamu vytvořit velmi rychle, jednoduše a stačí k tomu běžný smartphone. Nejsou potřeba žádné skvělé režisérské schopnosti, celá aplikace provádí uživatele natáčecím procesem krok za krokem.

 

V ukázkovém videu YouTube oslovil 5 obchodníků, kteří byli schopni reklamu s YouTube Directorem vytvořit do 20 minut. Aplikace velmi podrobně popisuje každý malý detail, který správné brandové video musí mít. Radí, jaký obsah je správný pro co nejvyšší engagement uživatelů, nebo i nabídne jednoduché techniky pro vytvoření kvalitního voiceoveru či grafiky. Výsledek vypadá velmi profesionálně.

 

Zatímco video dnes natáčí už i malé dítě, kvalitního a působivého obsahu by se člověk téměř nedohledal. V některých městech USA dokonce YouTube nyní nabízí obchodníkům za nevelký poplatek profesionální filmaře, aby jim s natočením a úpravou videa pomohli. Takovou asistenci v našich končinách čekat nemůžeme, je ale velmi pravděpodobné, že se aplikace velmi brzy rozšíří i do dalších zemí. YouTube tímto pomocníkem poskytne menším obchodníkům novou možnost, která určitě stojí za vyzkoušení a může přívést řadu nových zákazníků.

Zdroje: SocialMediaTodayYouTube Blog

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: