Tiktok rozšiřuje testování Stories

18. 3. 2022 | Petr Michl
TikTok se brzy zařadí mezi řadu sociálních sítí nabízejících uživatelům také Stories. Chybí jim ale zatím jeden zásadní prvek.


Zdroj: Matt Navara / Twitter

Takzvaný pomíjivý (ephemeral) obsah mizící obvykle do 24 hodin je fenoménem, který využívá velká část nejvýznamnějších sociálních médií. TikTok nyní rozšiřuje testování „svých Stories“ na větší bázi uživatelů.

„V tuto chvíli rozšiřujeme pilotní test, který poskytne tvůrcům dodatečné formáty, které pomohou přinést jejich myšlenky v život pro komunitu TikToku,“ uvedlo tiskové oddělení nejrychleji rostoucí mobilní aplikace světa portálu Techcrunch.

Připomeňme přitom, že prvotní testovací vlaštovky objevil spotter, Mat Navarrra už loni v létě.

Popravdě už prvotní formát na TikTok neměl ke Stories moc daleko, jenom nemizel. A i dosavadní zprávy potvrzují, že zážitek při tvorbě Stories je v tomto případě velmi podobný tomu při tvorbě klasického příspěvku / videa — stejné nástroje pro editaci, efekty, filtry, dostupné zvuky. Rozdíl je v tom, že Story se neobjeví na vašem profilu vedle standardního obsahu a zmizí do 24 hodin.


Zdroj: TikTok / The Verge

Co ovšem dosud chybí, je lišta, kde by byli seřazení vámi sledování uživatelé, co aktuálně nějaké Stories mají. V současné chvíli musíte kliknout na profilovou fotku s modrým okrajem u uživatele, jehož (standardní) videa právě sledujete. Samozřejmě ale nikde není řečeno, že takováto lišta při plném nasazení nevznikne. Speciálně Instagramu se vyplatila a pro velkou část uživatelů se stala atraktivnější než samotný feed příspěvků.  

Zdroje: The Verge, Techcrunch

Štítky dokumentu: TikTok

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: