Reklama týdne vás hodí do králičí nory

17. 2. 2023 | Petr Michl
Reklama na streamovací filmovou službu Tubi představuje temnou vizi budoucnosti, ve které obří králici unášejí lidi a hází je do svých nor. Ale víte co? Ono se vám to bude líbit.

Klient: Tubi

Země: USA

Agentura: Mischief @ No Fixed Address

Nejlepším reklamám ze Super Bowlu 2023 jsme se už věnovali. A musíme sebekriticky přiznat, že do našeho přehledu TOP 10 spotů se nedostal skvělý počin, který se vymyká klasice ze Super Bowlu s hollywoodskou hvězdou snažící se o produktovou hlášku. Minutové dílo propagující streamovací filmovou platformu Tubi si totiž hraje s literárním idiomem dotaženým do postapokalyptické doslovnosti.

Go down a rabbit hole“ je anglický výraz vycházející z knihy Alenka v řídi divů od Lewise Carolla. Právě skrze králičí noru se v ní hlavní postava dostane do magického světa, který ji pohltí. A tento výraz se nyní může použít, i když vás pohltí sociální média nebo kontinuální sledování seriálu, který prostě nemůžete vypnout. A přesně s tím si hraje reklama na službu Tubi spojenou s televizní stanicí Fox. Pod vedením reklamní agentury Mischief @ No Fixed Address se přeměnila v temnou vizi budoucnosti, ve které obří králici unášejí lidi a hází je do svých nor. Ale víte co? Ono se vám to bude líbit.  

Marketingový ředitel společnosti Tubi hlavní myšlenku reklamy obhajuje takto:

„Zatímco většina světa streamování se stále točí kolem posedlosti nejnovějším filmem nebo seriálem, my máme za cíl poskytnout všem lidem přístup ke všem světovým příběhům. To znamená mít hlubokou a různorodou knihovnu, která lidem umožní ponořit se do jejich osobní cesty za obsahem. Mohou objevovat cokoli od hollywoodských trháků a klasiky až po subžánry a subkultury, které je možná zavedou do pro ně ideální králičí nory."

Chlupatá králičí fantazie má mimo literární předlohy možná i filmovou inspiraci. Králíci totiž vizuálně připomínají spíše toho, který se zjevuje hlavnímu hrdinovi filmu Donnie Darko. Veškeré temné podtóny se nicméně změní v okamžiku, kdy lidí do nory padají a s úžasem sledují obrazovky plné skvělého obsahu.

„Chtěli jsme lidi překvapit tím, že jsme ukázali, jak obsah Tubi lidi překvapuje," uvedl v tiskové zprávě Kevin Mulroy, výkonný kreativní ředitel a partner ve společnosti Mischief @ No Fixed Address. „Je v tom spousta radosti, když najdeme nesmírně hlubokou králičí noru pořadů a filmů, které ukojí naši žízeň po (obsahových, pozn. red.) nikách. Inspirovalo nás, jak podivně okouzlující tato cesta může být."


Stejnou reklamu by asi mohl použít i Netflix, který je svou schopností vést uživatele k dalšímu a dalšímu sledování proslulý. Tubi nicméně zdůrazňuje svou žánrovost, možnost ponořit se do obsahu na určité téma. A touto reklamou si na rozdíl od většiny dalších inzerentů během letošního Super Bowlu tvoří maskota, který může značce posloužit jako silný symbol i do budoucna. Ostatně dokazuje, že si s ním už teď umí hrát i v kratších formátech pracujících s pouhým náznakem.  

 

Tip redakce

Podívejte se na TOP 10 reklam Super Bowlu 2023

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: