Ruší Baťa program Botas?

29. 4. 2010 | RaTP
S překvapivou informací přišel na dnešním Brand and Product fóru společnosti TopVision po dvanácti letech končící ředitel Baťa klubu, Radek Hrachovec. Z informací, které přednesl, vyplývá, že firma v současnosti přehodnocuje svoji marketingovou strategii, s čímž souvisí i utlumení projektu Botas, který zákazníkům zpět přinesl designérský počin - botasku z roku 1966 v moderním designérském balení.

Botas Classic 66, zdroj: www.botas.cz

S překvapivým sdělením přišel na dnešním Brand and Product fóru společnosti top vision po dvanácti letech končící ředitel Baťa klubu Radek Hrachovec. Z informací, které přednesl, vyplývá, že firma v současnosti přehodnocuje na základě tlaku zahraničního majitele svoji marketingovou strategii, s čímž souvisí i utlumení projektu Botas. Ten zákazníkům zpět přinesl designérský počin - botasku z roku 1966 v moderním designérském balení. Projekt Botas za svoji existenci přitom Baťovi přinesl více než 5000 nových zákazníků a stal se jedním z nejsilněji komunikovaných PR témat Bati posledních let.

Informace nebyla zatím komentována oficiální cestou, přesto existuje podezření, že současný stav projektu (který má v současné době vstupovat do druhé fáze) by mohl skutečně vést k jeho přehodnocení se zmiňovaným výsledkem.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: