Silnice v Bombaji jsou „štastnější” díky recyklaci pneumatik
Jedním z největších problémů, kterým musí čelit auta v Bombaji, jsou výmoly. Obzvlášť v období monzunů. Jasným cílem kampaně společnosti CEAT limited, jež je největším výrobcem pneumatik v Indii, bylo učinit bombajské silnice bezpečnější a odstranit díry, které každodenně ohrožují miliony cestujících.
Ve spolupráci s agenturou Ogilvy&Mather tak vznikla iniciativa CEAT Happy roads, která má za úkol využít staré a již nepotřebné pneumatiky k odstranění výmolů na silnicích.
Motocyklisté a řidiči aut velmi často před obdobím monzunů mění staré pneumatiky za nové. Iniciativa je měla podpořit k darování použitých pneumatik k recyklaci a vytvoření speciální směsi, kterou je možné k zalepení nerovností na silnici využít.
„Je to myšlenka, která vede ke šťastnějším zítřkům v Bombaji. Jak jinak opravovat silnice než recyklací objektu, který je s nimi denně v kontaktu - pneumatikou. Je to šetrné k životnímu prostředí, řidiči jsou aktivně zapojeni a je to kreativní,” řekl k této kampani výkonný ředitel Ogilvy Bombaj Anurag Agnihotri.
Z videa je patrné, že toto indické město s více než 15 miliony obyvateli má velký problém v silniční infrastruktuře. Kampaň CEAT Happy roads ukázala efektivní a ekonomickou cestu, jak je možné silnice jednoduše opravit a zjednodušit tak všem řidičům život.